Wie heeft / kent een standaard voor het badje dat je op de randen van je eigen badkuip kunt plaatsen met daar bovenop het badje? :-k Ik hoorde er iets over van een vriendin, maar heb het nergens in de winkel gezien (nog niet echt naar gezocht, moet ik eerlijk zeggen hoor) maar het lijkt me wel handig, omdat onze babykamer klein is en de badkamer (aparte douche + ligbad) ruim en het bad gebruiken we zelf nooit. Dus: wie weet hier meer van en is het handig? Waar kun je zoiets kopen? Passen alle badjes erop?
Enige dat ik weet is dat het daadwerkelijk bestaat..heb het ooit ergens op internet gezien...toen dacht ik nog dat is handig als je een bad hebt... succes
Ik heb er ook naar gekeken, maar vond het belachelijk duur. Uiteindelijk gebruik ik het badje nooit en gaat Quinn alleen in de tummy.
Op marktplaats worden ze idd vaak aangeboden. Verder heb ik nog een paar goede tips/ideeen voor je als je zo'n standaard toch niet aanschaft. * De babyfloat zou ook iets kunnen zijn. Dan kan je zelf in bad gaan en je baby ligt op een drijvend kussen. * Je kan ook goed met je kindje onder de douche gaan. Is snel en handig. * Er bestaan losse badsteuntjes met zuignapjes waar je kindje op kan liggen. Wij hebben alleen een douche en plaatsen dan die steun daarin en dan maar sproeien. Je kan het ook doen dat je het badje met daarin de badsteun in de douchebak zet. Het vol laat lopen met water en dan kan je kindje lekker liggen badderen en spetteren. Ons zoontje vind dat heerlijk. Zoals je ziet, zijn er opties genoeg. Met zo'n badsteuntje krijg je geen last van je rug. Je kunt gewoon op je knieen er bij gaan zitten.