Vraagje: wij zijn op zoek naar een leuke belettering/beschildering op de muur in onze babykamer. Ik heb van de week op tv zoiets gezien (ik geloof in Boer Zoekt Vrouw). Dit was een gedichtje van Slaap kindje slaap, dat je op de muur kon aanbrengen. Het waren geen plakletters. Het was kant-en-klaar. Je moest een soort behang op de muur doen, vaststrijken en eraf trekken. Dan bleef het gedichtje op de muur achter. Iemand enig idee wat ik bedoel? En zo ja, waar zou dit te koop kunnen zijn? En hoe heet het eigenlijk? Alle suggesties zijn welkom.
wij hebben zelf ook een tekst op de muur, dat zijn wel plakletters. Maar je plakt het als een grote lap tekst op de muur, dan wrijf je het aan en trek je de bovenlaag er voorzichtig af. Dat is het zelfde als ze bij boer zoekt vrouw deden. Wij hebben het besteld via www.fraaifraai.nl, daar hebben ze ook de tekst van slaap kindje slaap. Je kunt het ook bestellen via www.zomerzoen.nl, maar die was met onze tekst duurder. Je kunt bij mijn foto's kijken naar onze tekst op de babykamer.
die teksten zijn leuk idd wij hebben er ook over nagedacht om dit voor de babykamer te gebruiken. ik zag laatst zo`n sticker met dat liedje: op een grote paddestoel rood met witte stippen vond dat eigenlijk best wel geinig, dat is eens iets anders.
www.woordsticker.nl veeeeeel goedkoper dan die andere sites! 80 euries zag ik bij fraaifraai.nl dat vind ik idd erg duur!
ligt misschien beetje aan je smaak maar als je bv een jongentje krijgt en je hebt een witte muur kan je een mdf plaat pakken die blauw of een andere kleur schilderen vast laten schroeven op je muur en daar de sticker op. en ziet er creatief uit en de sticker springt er mooi uit klein ideetje liefs [/i]
Wij willen onze muren spacken. Kun je het dan rechtstreeks op de muur plakken of is mdf een beter idee?
Spacken is veel te grof voor die stickers. Wij hebben hele fijne structuurverf op de muur. Kleinidee.nl stuurt ons een proefje op zodat we kunnen zien of het plakt. Als dat niet wil, heb ik al bedacht dat ik de letters zelf om ga trekken en ga verven....
Ik zat elke keer te denken om het idd op een plaat te doen, maar vond het niet mooi om het in de kleur van de muur te doen! maar het is idd een goed idee om het in het blauw of roze te doen! haha.. zo simpel en toch niet aan gedacht... hihi.. Thanxx voor je idee! ps. wij hebben ook een spackmuur en daar is het echt niet mooi om die sticker op te plakken!
Wat jij bedoelt kun je kopen bij http://www.applepiedesign.be, in Nederland eventueel ook te koop bij http://www.voca.nl/ of via sommige behangspeciaalzaken. Voordeel van Apple Pie Design is dat de stickers matter zijn, wat ik een mooier effect vind (maar dat is persoonlijk). Je kunt daar volgens mij ook een proefsticker bestellen om uit te testen. In een woonblad las ik ook ooit dat iemand een tekening op sheet op een overheadapparaat had gelegd, dat op de uur geporjecteerd en dat ingeschilderd. Maar ja, dan moet je wel zo'n apparaat kunnen lenen (misschien via je werk of zo).
www.cutitout.nl Hier hebben ze ook dat gedichtje van BzV. Wij hebben ook grove muren en hebben een dunne houten plaat geschilderd en de letters darop geplakt.
bij www.woordsticker.nl zijn ze inderdaad goedkopere. Daar betaal je rond de 25 euro en bij die andere vaak rond de 70 euro
Ik denk dat wij als 't zover is voor canvas gaan en daar de tekst op plakken. Denk dat ik dat mooier vind dan mdf. 'k Ga binnenkort eerst maar eens zorgen dat het verfwerk klaar is zodat de muren gespackt kunnen worden.
Als je wil zou je ook de tekst meteen op canvas of linnen kunnen laten drukken via dezelfde sites als waar je foto's op canvas of linnen kunt bestellen.
Ik vond die stickers erg duur en heb dus zelf geknutseld. Heb een mdf plaat blauw gemaakt (tegen witte muur) en toen het liedje slaap kindje slaap uitgeprint en op de plaat geschilderd. Vind het erg mooi geworden! Je ziet natuurlijk wel dat het handwerk is maar dat mag ook wel he