kijk anders even op t-mobile.nl op hun website staat vast wel hoe het werkt, volgens mij verschilt het namelijk ook per abonnement.
Dat weet ik niet... Vroeger had je wel zo'n nummer dat je kon bellen. Dat was vaak iets van * huppeldepupnummer en dan #
graag gedaan. ligt er wel vaak uit trouwens (heb altijd bij t-mobile gewerkt), dus als je internet hebt is het handig om daar je nummer ook te registreren. dan kun je inloggen en je beltegoed bekijken. weet trouwens ook niet zeker of het momenteel al weer mogelijk is om met een flex abonnement je beltegoed te beluisteren. relax kon wel altijd, flex is een probleem geweest.
wij zatten bij orengs ( goh hoe hete die profeiler nou ) T moblie heeft het over genomen.... had nooit problemen nu wel
haha, het is er niet beter op geworden na de overname van orange. het was een provider die graag voor kwaliteit ging, wij mochten heel veel om problemen maar op te lossen voor een klant, alles om de klant tevreden te stellen, ondanks de kosten. toen kwam orange om de hoek kijken. officieel is het nog t-mobile, maar het is een orange bestuur. deze gaat alleen voor de winst. we moesten opeens keihard verkopen, desnoods op slinkse wijze en service verlenen werd aan banden gelegd. gaf je toch nog te veel service, werd je op je vingers getikt. heel jammer, heb er met veel plezier gewerkt, maar ben nu toch echt heel blij dat ik daar weg ben
Ook, en mn nummer was al eens 5x geporteerd, echt op de gekste tijden een sms... Ook eens om een uur of 12 in de avond. Later kreeg ik weer een excuus via sms, maar het blijft maar doorgaan.