Dag dames, Wij zijn druk bezig met klussen in de babykamer, en hebben net het behang erop zitten. Nu ben ik nog op zoek naar een paar mooie lampen: - 2 wandlampjes - 1 plafondlamp We hebben PIP behang, met de vlinders, dus voor het plafond mag het best een beetje leuk meisjesachtig/barokstijl iets zijn met drukke print (die wel weer bij het behang past), maar de plafondlampjes moeten een beetje rustig blijven omdat het behang al zo druk is. De foto van het behang en de meubeltjes heb ik in mijn album gezet. Wie o wie heeft er een leuk idee of weet waar ik mooie lampjes kan vinden??
Hoi! Je kunt ook van die kroonluchters kopen en dan om de kapjes zelf een stofje doen! Dat is helemaal niet moeillijk te maken! En dan kun je zelf de stof kiezen die je leuk vind, ik heb eventueel wel wat sites voor stof of even op marktplaats snuffelen.. voor de wand heb je ook van die lampjes met 1 of 2 kapjes erop. Dit is anders ook nog een leuke site: Op zoek naar een bijzondere kinderkamer lamp? Luxe kinderlampen met mooie applicaties vind je bij LeuksteKinderkamers.nl Succes!