Ik wil dit weekend eens wat tijd stoppen in het vergelijken van onze verzekeringen. Want volgens mij kan het goedkoper. Wij zijn nu kwijt per maand 43 euro (bij abn amro) Hiervoor hebben we een aansprakelijkheidsverzekering, opstalverzekering incl glas, inboedelverzekering en een rechtsbijstandverzekering. We wonen in een standaard tussenwoning (drie slaapkamers/zolder) gebouwd in 1974. Ik heb het idee dat we zeker een tientje per maand voordeliger uit kunnen zijn. Misschien nog wel iets meer. Waar zijn jullie verzekerd en indien je wil vermelden, wat ben je dan ongeveer kwijt per maand? (ik weet dat het helemaal afhankelijk is van gezinssamenstellingen, dus sommige vergelijkingen gaan natuurlijk niet op, maar ik ben toch even benieuwd)
Wij wonen in een hoekhuis eengezinswoning (5 kamers) uit 1972. Hebben 3 kinderen. Wij zijn verzekerd voor WA, inboedel, reisverzekering werelddekking met annuleringsverzekering, rechtsbijstand wonen/werken/verkeer, 2 auto's all-risk verzekerd met no claim garantie. Wij betalen even afgerond 91 euro per maand. Dit is via Reaal maar dan wel voor politieambtenaren.
wij zitten bij woongarant en betalen 40 euro per maand Hiervoor hebben we een aansprakelijkheidsverzekering (geen eigen risico), opstalverzekering incl glas, inboedelverzekering en een rechtsbijstandverzekering. we wonen in een hoekhuis gebouwd in 2006
Dit is moeilijk zo te vergelijken. Voor de inboedel en opstal heeft iedereen een andere verzekerde waarde. Voor de rechtbijstand ligt het eraan welke modules je verzekerd hebt en voor de AVP komen ook andere verzekerde bedragen voor.
Unive: Rechtsbijstand, inboedel, opstal en brandverzekering en aansprakelijkheid. 43 euro per maand en dan heb je geen minimum en geen maximum van het uit te betalen bedrag. Ja 2,5 miljoen geloof ik. Nou ik heb niet voor zoveel spullen in mn huis staan. Gaat om een tussenwoning van 120m2 uit 1991. Overlijdensrisicoverzekering voor bij reaal 46 euro per maand voor beide partners huis vrij op naam en inleg spaarhypotheek uitgekeerd. Zorgverkeringen: 262 euro voor twee personen 2x basis 1x aanvullend best met tandarts best en 1 x gezinspakket. Dit is het uitgebreidste pakket eigenlijk. Ieder jaar krijgen we zo rond de 60 euro terug van unive: collectieve korting en winstdeling dit geldt dan voor de rechtsbijstand enzo. Zorgverzekering zit een korting op van 7%. We gaan dit jaar wel minder verzekering. ML heeft kunstgebid dus geen tandarts meer nodig bijvoorbeeld Verder nog twee auto's. Eentje uit 2010 en eentje uit 1998 allebei 68 euro.
zoek is naar ASR verzekeringen... ik heb dan hele andere dingen verzekerd, maar heb ook lang gezocht en vergeleken en hun zijn best goedkoop EN je kunt bij hun kiezne voor GEEN eigen risico van 100 euro, kan bij velen niet... abn is stukken duurder, dat weet ik omdat abn mij laatst alles erover vertelde om mij over te halen en t scheelde behoorlijk.
Wij zijn nu kwijt per maand 46 euro. Bij achmea Hiervoor hebben we een aansprakelijkheidsverzekering, opstalverzekering incl glas, inboedelverzekering en een rechtsbijstandverzekering.
krijg je via je werk nog ergens collectiviteitkorting? dat kan ook schelen. verder zoveel mogelijk verzekeringen onder dezelfde dak, scheelt ook weer. Wij hebben dat bij unive, en elk jaar in oktober krijg je een deel vd verzekeringspremie terug. Wij krijgen nu 70 terug. maar weet zo even niet wat we totaal kwijt zijn