Wilde even kwijt dat de service van woezel en pip top is! We zijn de oude versie van t woezel en pip labeltjes doekje kwijt geraakt ergens en helaas voor ons is dat t slaap doekje van Max. Overal gezocht maar nergens meer te verkrijgen, ook niet op marktplaats helaas. Dus contact gezocht met woezel en pip via twitter met de vraag of hun nog 1 hadden liggen. Krijg ik van Dinand himself een bericht of ik ons adres even door wilde geven want dan stuurt hij ons er 1 toe Dus bij deze een warme douche voor woezel en pip!
Nee er zit op elke hoek een knoop en aan de labeltjes zitten bij-tjes , een rode W met op een labeltje eronder weer een hartje. Ook zit woezel , pip eb buurpoes erop geborduurd in een van de 9 vakjes. Als ik morgen op de pc zit zal ik wel even een fototje zoeken. En ik ben er echt blij mee dat Max eindelijk weer een reserve doekje heeft want dan kan deze weer eens gewassen worden ( en geloof me, t doekje is echt vies! ) Hihi
Nou meiden. Ik zou jullie nog laten weten hoe t afgelopen is. Vandaag is t doekje binnen gekomen en wat bijzonder zeg! Er zat een hand geschreven kaartje bij van dinand zelf dat dit voor hem een bijzonder item was. Blijkt dus..... dit is t aller eerst gemaakte doekje ooit van deze serie! Max heeft nu dus t aller eerste doekje in zijn bezit maarook meteen t laatste doekje omdat nu dus de nieuwe versie in de winkels ligt! Dus nogmaals een dikke pluim voor de woezel en pip mensen.
Ja echt helemaal happy. Ik zij al tegen manlief. Dat zoiets simpels zn goed gevoel kan geven. Dit bewijst weer eens hoe gewoon hij is gebleven ook en heb m ook uitvoerig bedankt voor dit mooie gebaar. Max ligt nu lekker te slapen met zn nieuwe doekje. T kaartje bewaren we goed en zullen met dit doekje extra zuinig om gaan zodat Max dit later mee gegeven kan worden. Al met al een heel mooi afloop en vooral fijn dat zijn doekje er weer is!
Hoi Susanne, ik zag op bol.com | Woezel en Pip Knuffeldoekje Waffels, Dromenjager | Speelgoed dat het knuffeldoekje ook te koop was. Als deze het is wat je bedoeld Vindt het ook een erg lief gebaar van Dinand, ook erg leuk voor later.
Ja dat is idd het doekje. Thnx voor de link. Kijk echt nooit op bol.com dus daar had ik niet gekeken Ga de link opslaan!