ppfff vanmorgen was t weer zover , tis bijna iedere ochtend raak !! haar luier zit zo overvol dat ze sochtends helemaal nat is !! en ik heb nogwel luiers van pampers ... ze heeft 4+ aan en overdag zijn die goed . ze zijn ook groot genoeg.. moet ik dan andere kopen of zijn er miss speciaale luiers voor snachts ????
hier het zelfde ze is wel kleiner dan jou dochter maar ik heb nachtluiers van pampers en ik verschoon haar nu na de laatste fles i.p.v er voor en dat gaat beter.
me dochter had dit ook en overdag heeft ze 4+ pampers en voor de nacht gebruik ik 5 van huggies en dit gaat perfect
misschien ander merk proberen. Mijn vriendin had toen ook dat probleem en heeft toen alle vriendinnen gemaild welk merk ze hadden en of ze er een mocht hebben, zodat ze niet een overschot aan niet gebruikte luiers zou hebben. gr brenda
hier sinds kort ook overgestapt op maat 5 omdat 4+ niet meer hield. Voor overdag is 4+ prima, maar snachts telkens nat... met maat 5 gaat het prima..
hahah zie t nu pas denk dat ik er te snel over gelezen heb hoe ik bijmelk kom da weet ik ook nie hahaha
Hier ook regelmatig dat hij helemaal doorgelekt was. Sinds hij geen slaapzak meer aan heeft is het over. Hij slaapt op de buik en woelt nog al veel dus ik denk dat door de slaapzak de luier op de een of andere manier verschuift. Nu 's ochtends nooit meer nat.
Hier had ik daar ook last van tot een kleine 2 weken geleden! Ik gebruikte toen nog maat 4+ en ben nu overgegaan op 5! 4+ paste nog wel gewoon, alleen ze waren niet droog genoeg voor de nacht! Nou is mijn meisje wel ruim een half jaar ouder als die van jou, maar misschien dat je toch voor de nacht naar 5 moet! Dat het doorlekt is toch een teken dat de luier de hoeveelheid urine niet aan kan!
o ja ik kreeg in de winkel tip om zijn peimeltje naar beneden te doen bij het laatste verschoning. ze zei dat het altijd de jongens lekken. maar goed, soms heb je een periode die het heel veel is en soms het droog blijft.ik heb 2 maten luiers thuis.5+ en 6. ik heb n grote jongen.
nou die kon ik niet vinden hoor !!! ja ok alleen die voor kinderen voor boven de 4 jaar , nou hoop niet dat ze dan nog in dr bed pist hihi. heb nu mt 5 gepakt voor de nacht en die heeft ze nu voor t eerst aan