pijn in heupen en lies?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik ben donderdag 37 weken zwanger van de 3e en heb opeens zoveel pijn in mijn lies en heupen, virale als ik gelegen of lang gezeten heb, als ik dan opsta ben ik net een oyd vrouwtje, ik heb dit nog nooit eerder gehad, ook ging fietsen vanochtend niet zo lekker meer. Hoordt dit bij het einde? Of is dit iets anders?

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb dit sinds vorige week ook! Vooral idd na lang zitten, maar ook bij het lopen doet het pijn. Ook in mn onderrug wat dan weer naar mn linkerbil trekt.
    Geen idee wat het is, kan bij nog niet bij het einde horen want ben nog niet zover als jij ;)

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ischias en/of bekken vrees ik, heb het ook...goed luisteren naar lichaam en de fysio kan ook tijdelijk verlichting geven. Bekende zwangerschapsongemakken :(

4. veronique22

31 mrt 2008
    92
    0
    0
    nou hier ook heb gevoel dat ik helemaal beurs ben van onderen, en zover ben ik nog niet eens me vriend zegt gister voor de gein je lijkt wel een eend:D
    hoop dat het iets minder wordt moet vanmiddag toch naar de verloskundige ga het gelijk vragen

5. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Hier hetzelfde probleem.Ben morgen 37 weken. Mijn vk zegt dat het erbij hoort omdat je bekken etc aan het verweken is kan het extra ongemakken geven ;)

6. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Weet je wat het is, als ik maar een keer weer in beweging ben dan gaat het prima maar o weeee als ik ga liggen off dan is er bijna een kraan nodig om me op te takelen! Maar wie weet duurden het nog maar een weekje en is de kleine er dan al ga ik daar toch maar niet vanuit!

7. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Denk dat het bekken problemen zijn en misschien in combi met zwangerschapsichias. Dat heb ik nl ook.
    Vooral in bed 's nachts pijnlijk, dan wordt ik wakker. De zenuwen in je heup worden dan afgekneld waardoor ik kramp krijg tot in mijn tenen. Soms tegelijk in beide heupen. Op mijn rug of buik slapen kan niet meer. dus ik ben ongeveer iedere 2 uur wakker...

Er is niet zo veel tegen te doen, dit gaat na de bevalling schijnbaar over (zei mijngyn)

8. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Heb het ook al een paar weekjes, hoort er gewoon bij zeiden ze in het ziekenhuis. Indaling etc. alles wordt week enzo.. Na de bevalling is het weer over..

Deel Deze Pagina