Zelf altijd later mij echo's gehad dus geen ervaring maar hoop op een mooi kloppend hartje voor je <3
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier op 6.1 een kloppend hartje! Hopelijk zien jullie dan ook een mooi kloppend stipje
Dankje! Gaat super, op de vermoeidheid na mag ik ook niet klagen. Achteraf gaat het snel, al vond het ik tot de eerste echo vreselijk lang duren. Met de termijnecho ben ik twee dagen terug gezet dus achteraf was de echo met 6+6. Op basis van de laatste menstruatie was het eigenlijk 7+1.
Fijn dat t zo goed gaat! Onder die vermoeidheid komen we helaas Nie uit denk ik, er wordt zo hard gewerkt daar van binnen! Oke duidelijk ben benieuwd hoe ver ik ben Ik ben of 6.1 of 6.2 dan.. Ligt er aan of m'n cyclus 23 of 24 dagen was... Tot nu toe gaat de tijd best snel maar ben ook druk met twee andere kindjes, dat scheelt denk ik..
Toch best veel die een hartje zagen rond die termijn Niemand die een x terug moest omdat t nog Nie klopte en dan bijv paar dg later of n week later wel?
Ik had vorige keer een kloppend hartje met 5+6. Nu krijg ik de eerste echo met 7+4, dus nog even 2 weken geduld
Ik heb met 6 weken en 1 dag mijn eerste echo gehad, daarop was het hartje net begonnen te kloppen. Waarschijnlijk pas 1/2 dagen dus nog niet heel krachtig, 3dagen geleden met 8+5 nog een echo gehad en daarop wel heel krachtig. En gehoord!
Bij mij was het de laatste keer wel zo dat het hartje nog wat traag klopte. Was waarschijnlijk nog maar pas begonnen. Toen moest ik een week later terugkomen, en klopte het gelukkig wel op volle snelheid.