Hai dames, Ben nu zwanger van de derde. Mijn vorige bevallingen zijn precies op dezelfde manier begonnen. Ik ging 's middags rusten en toen braken in bed mijn vliezen. Bij beide bevallingen kwamen de weeën ook snel op gang. Het verschil is dat de eerste bevalling 15 uur duurde en de tweede 6. Nou vraag ik me af of de derde bevalling ook weer zal beginnen met gebroken vliezen. Ik kan me totaal geen voorstelling maken als het begint met weeën. Graag ervaringen!
Bij mij wel, zelfs rond dezelfde tijd. Kon me er ook geen voorstelling van maken dat het anders zou beginnen. Is dus ook niet gebeurd, haha
Bij mij ook. Bij de 1e en 2e ben ik ingeleid vanwege langdurend gebroken vliezen, bij de 3e zijn de weeën wel zelf op gang gekomen.
Oh dan ben ik heel benieuwd wat het bij mij gaat doen. Bij de 1e is het ook begonnen met gebroken vliezen en vrij snel daarna kwamen de weeën! Vond het wel fijn dat het zo begon
Mijn eerste (4 uur) en tweede (2 uur) bevalling leken ook op elkaar, begonnen met weeën overigens. Had me ingesteld op iets vergelijkbaars, alleen dan nog sneller ... Was dan ook heel verbaasd toen bij derde opeens spontaan mijn vliezen braken en ik met platte bedrust moest gaan liggen wachten op weeën. Bevalling liep heel anders dan verwacht en heeft 8 uur geduurd... Terugkijkend ook de meest vervelende bevalling. Je weet het dus maar nooit ...