Ongesteld geweest, clearblue heel licht positief, kruidvat negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mimi29, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi29

Mimi29 Lid

26 okt 2010
    43
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo,

Ik heb een vraag. Ik ben vorige week ongesteld geweest (wel iets korter dan normaal) en heb gisteren een clearblue test gedaan omdat ik me toch anders voel (we zijn ook bezig om zwanger te worden). De clearblue test (die een plusje moet aangeven) gaf een dikke horizontale en een heel licht verticaal streepje, ik moest echt heel goed kijken. Het was binnen de aangegeven 10 minuten maar ik zag wel een heel licht streepje.

Gisteravond daarom nog een test gedaan van Kruidvat (2 voor 5 euro). Deze was negatief.

Ik ben benieuwd of er meer meiden zijn die hier ervaring mee hebben. Ik vind het zo raar dat ik ongesteld ben geweest en toch een licht positieve test krijg.

Verder voelde ik me gisteren een beetje alsof ik griep ging krijgen en ik heb last van lage rugpijn. En ook al 2 weken tandvleesontsteking. Ik weet dat dit met een zwangerschap te maken kan hebben maar ik wil mezelf niet gek maken.

Graag jullie reacties.

Groetjes Mimi

2. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi,

Moest je wel ongesteld worden? Het kan namelijk ook een innestelingsbloeding zijn geweest. Een vriendin van mij heeft dit ook gehad. Dacht ongesteld te zijn geworden (was ook haar NOD) en twee dagen later stond ze met een positieve test in d'r handen.
    Haar ongesteldheid duurde ook korter dan normaal.

Heb je geen foto van je CB test? Kunnen we even mee turen :)

Groetjes!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    met plus testen heb ik altijd een lichte verticale streep.. zegt niks....

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik sluit me bij ichtus aan.. De plus test geeft gek genoeg wel vaak een reactie.. Maar het streepje moet even dik zijn als de controle streep.. Hij mag wel lichter zijn, maar moet even dik zijn..
    (dus geen pennestreep, maar een viltstiftstreep)

Verder zou de kv ook positief moeten zijn als de cb het al is.. Die lijken qua gevoeligheid bijna gelijk te zijn..
    En denk ik dat je 7 dagen na je nod al een duidelijke streep moet hebben..

Zou het kunnen dat je aan het ontpillen bent?

5. Mimi29

Mimi29 Lid

26 okt 2010
    43
    0
    0
    Amsterdam
    Dag meiden, bedankt voor jullie reacties!

Ik zit nu in de 3e ronde, dus is ook wel vroeg, maar mijn cyclus was wel meteen 31-31 (na jarenlang pilgebruik). Kan het dan zijn dat ik nog aan het ontpillen ben?

Ik moest wel ongesteld worden. Het begon met bruinverlies en best wel heftige ongesteldheidsbuikpijn. Dit ging over in bloed maar duurde een paar dagen korter dan normaal. Gisteren had ik opeens ook weer roze bloed.

Ik heb geen foto van de test gemaakt.

Nou ja, misschien is mijn lijf gewoon een beetje in de war. Ik had gisteren ook knallende hoofdpijn.

Ik wacht gewoon nog een paar dagen af en dan test ik nog een keer.

Groetjes

Deel Deze Pagina