nou ben daphne en ben hier net vandaag nieuw ik dacht laat ik wat nieuws beginnen wand de rest is al zo vol en ver en zo kan ik rustig vargen stellen alles goed lezen en bij houden ik ben net 23 en ben net een maand gestopt met de pil nou lees ik echt van alles dat sommige al maanden bezig zijn en anderen dat het na 1 maand al raak ik zelf moet nog even een paar dagen wachten tot ik weet van hoe of ik moet dinsdag ongi worden dus word nog heel spanend voel van alles maar weet van niets ben erg moe maar ja dat kan ook van het werk zijn denk nou ik hoop dat meer van jullie wat willen laten horen en denk maar zo samen komen we er wel door doei doei laat wat horen
welkom! ja bij iedereen is het anders,bij de ene is het gelijk raak en bij de ander duurt het een tijdje. hou er rekening mee dat je lichaam tijd nodig heeft om te ontpillen,maar ik hoop natuurlijk dat het deze maand al raak voor je zou zijn! succes groetjes mounia
ja dank ik wacht het wel af ik ben erg mee bezig en op die manier weet je natuurlijk niet waar je op moet letten en wat je voeld ik zie het wel over een paar dagen
welcom Ik ben 27 jaar en ben 8 okt gestopt met de pil 13 okt werd ik ongestelt door de pil nog gisteren werd ik zonder de pil ongestelt dus netjes 28 dagen maar liever had ik gehoopt dat het raak was maar nu op naar de volgende ronde ik heb wel bijwerkingen nu ik gestopt ben met de pil up-downs huilbuien , gevoelige tepels, krijg nu bulltjes op me tepels af en toe in een dip 4 kilo aangekomen ik eet gewoon wat ik normaal ook deed opgeblazen buik, kom wel allemaal goed jij ook heel veel succes met alles gr Citta
citta oke nou je weet in iedergeval dat weer en redelijke normale ciclus en nu kan je een beetje rekenen wanneer het kan geburen dus sterkte voor de volgende keer heb geduld
Er niet teveel mee bezig zijn en gewoon lekker spontaan vrijen werkt ook goed . Echt, niet zoveel stressen hoor. Anders is 't van begin af aan een spanningsveld van heb ik jou daar, daarmee vergroot je je zwangerschapskansen niet. Willen mensen overigens typen met punten en komma's zodat er ook nog wat van te maken valt?
succes! het is in ieder geval niet de bedoeling om een soort kletstopic te maken, ik verwijs je toch naar lopende topics. Dank je wel!