Wanneer de aflvering speelt en er je haalt de muis op de onderkant dan moet er een balk tevoorschijn komen.. Rechts staan er een paar tekentjes waar je dat zou moeten aan kunnen passen daar waar beschikbaar..
Wij hebben netflix en echt bagger internet (de 4g op mijn telefoon is sneller zeg maar ) maar netflix gaat prima! Hoeft niet lang te laden en loopt nooit vast.
Dat weet ik niet want ik ben de enige die zo nu en dan Nederlandse Netflix kijkt, mijn zoontje kijkt alles in het Engels.
Je hebt een Kids profiel en die hebben eigenlijk allemaal een nl taalspoor. Als je die instelt in het menu van de serie/film onthoudt hij je voorkeuze. Als je zelf de Engelstalig met ondertitels wilt zien, zet je hem makkelijk via het Netflix menu om
Hier Netflix op een Samsung Smart TV en perfect beeld! Wel met internet kabel aan tv aangesloten, via WIFI liep het niet helemaal lekker. Alleen sinds een update slaat de Netflix app regelmatig vast, dan moet de stekker er uit en er in en dan doet ie t weer. Meer die daar last van hebben?