Ik heb vorige week woensdag (6 november) de NIPT gedaan in het OLVG (bloed gaat wel naar Gendia/Antwerpen). Ze zeggen daar dat de uitslag 2 a 3 weken duurt en meestal in het weekend komt. Dan zou je denken dat mijn uitslag nog niet dit weekend komt maar het volgende, 2,5 week na de test... Maar overal lees ik op de fora dat mensen de uitslag na 1,5 week in het weekend krijgen... Alleen toevallig waren dat steeds mensen die zelf in Belgiƫ waren geweest en geen mensen die het in het OLVG hebben gedaan. Vandaar mijn vraag aan de mensen die de NIPT in het OLVG hebben gedaan: wanneer kreeg jij de uitslag? Alvast bedankt! Het is zo spannend het wachten!
Ik hoor (lees) ook dat veel mensen de uitslag rond de 10 dagen kregen. Maar tegelijkertijd hoor ik ook dat het drukker wordt. Ik weet niet of dat invloed heeft op de snelheid, maar ik zou het me wel kunnen voorstellen. Ik lees trouwens ook vaak iets over de uitslag 's avonds ontvangen. Wie weet krijg je hem vanavond! Succes met afwachten.
Balen zeg... hele weekend naar mijn telefoon zitten kijken of er nieuwe mail was... maar nog geen uitslag. Ik geef het nog een uurtje (want inderdaad schrijven veel mensen dat ze 's avonds de mail krijgen) maar anders moet ik waarschijnlijk een hele week langer wachten... Baal als een stekker, iedereen die in Brussel/Antwerpen is geweest schreef dat ze het na een dag of 10 hoorden... ik zit nu al op 11 dagen... en wordt dan 16, 17 of 18 als ik het volgend weekend hoor...
Poppe, wie weet komt de uitslag gewoon een keer op maandag of dinsdag ofzo! Kun je het OLVG niet even bellen?
Ga er maar vanuit dat het echt 2 weken duurt. Ik ben in het OLVG geweest en had ook ergens gehoord/gelezen over uitslag in het weekend of 's avonds laat, dus begon na een dag of 11-12 toch beetje zenuwachtig te worden. Ik ben op een woensdag bloed wezen prikken en 2 weken later op dinsdag einde van de dag kreeg in de mail met het resultaat binnen. Kan me voorstellen dat wanneer je in Antwerpen bloed laat prikken dat het sneller gaat omdat je dan niet met het transport zit van het bloed. Dus nog even geduld zal vast vandaag of morgen in jouw mailbox binnenkomen!
Jaaaaa eindelijk! Net als bij Manon74. Op een woensdag geprikt in het OLVG, en op een dag na 2 weken later op dinsdag aan het einde van de middag (16.00 uur) de uitslag. En het was goed!!!