hapjes vullen waarmee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Deze maand word ik 30 en daarvoor ik geef ik een feestej. Nu was ik al op zoek gegaan naar hapjes op internet en al het een en ander gevonden.

Nu las ik over gevulde tortilla's (wraps) en die in stukjes doen met een prikker. Klinkt erg lekker.
    Las al een paar variaties maar hebben jullie ook nog een tip waar ik die mee kan vullen?

En tomaatjes die je kan vullen. Weet iemand daar iets lekkers voor? Waar kan ik hem precies mee vullen?

Ik heb geen oven beschikbaar waar ik het feestje geef!
    Daarom waren die tortilla's ook zo handig die kan je zo eten las ik.

Misschien evt andere tips?

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    alleen geen oven?

Of helemaal geen fornuis, zodat je niks warm kan "opvoeren"

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik vul de wraps altijd met zalm en kruidenkaas van bijvoorbeeld Filadelfia.
    Of met kipfiletplakjes met Filadelfia.
    Je kunt er ook nog slablaadjes tussen doen. In stukjes snijden, prikkertje erin en jammie! Smullen maar!

Gevulde tomaten: geen idee.

Wat ook altijd lekker is vind ik: dadels (van die zoete bruine dingetjes waar je het pitje uit moet halen) met roomkaas.

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Ik maak die wraps altijd met:
    Filet american met ui
    Kipkerrie met sla
    Zalm met kruidenkaas.

En cherrietomaatjes doe ik vaak met geitenkaas.

5. me83

me83 Niet meer actief

mijn favo hapje.. plakjes ham insmeren met mon chou en besprenkelen met verse bieslook.. oprollen en even in de koelkast laten ..na een half uurtje kan je ze er al uit halen en in stukken snijden.. prikkertje erin en klaar! jam jam!:D

6. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Lekkere vulling voor wraps is ook: ham en pesto.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Dikke schijf komkommer met (meloen) lepeltje ren beetje een holletje in maken en dan opvullen met een lepeltje huzarensalade. Ter versiering een rood stipje ketshup en wit stipje mayo erop en iets van paprikakruiden of zo. Je kunt m ook zo eten met alleen komkommer en huzarensalade.

Voorgesneden stokbroodjes (ah) met lekkere salades, pesto of kruidenboter gaat er hier ook altijd in op een verjaardag.

Ohhh ik bedenk me nu ook wat erg feestelijk is.. Een spies (saté prikker) met fruit, aardbeitjes gedoopt in chocola hmmmmm....

8. Ellen291982

Het is een clubhuis. Ook geen fornuis. Ik denk wel een magnetron.
    Anders had ik wel van die bladerdeeghapjes willen maken

9. Ellen291982

Dank je wel. Dit klinkt superlekker!

Die prikkers wilde ik al maken. Chocoladesaus is ook nog een idee:)

10. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    die wraps vul ik altijd met zalm! en je kunt ook van die kant en klare peppadews kopen bij de xenos, die zijn erg lekker heb ik gehoord!

11. Ellen291982

bedankt. Ik zag in de winkel zoveel verschillende soorten kaas enzo dat ik ook niet helemaal weet wat er precies lekker in is. Dit soort hapjes maak ik normaal niet, vandaar!

12. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cherrytomaatje doormidden en dan op een prikker; half tomaatje, basilicumblaadje gevouwen met stukje feta of geitekaas, en weer half tomaatje

13. Ellen291982

@sneeuw thanks!

Iemand nog een tip voor kant en klaar dipsausjes?
    Voor bij de komkommer bijvoorbeeld?

14. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    wraps doe ik ook altijd met zalm.
    stokbroodjes met allerlei salades vind ik altijd lekker maar als je ze niet wilt laten smeren vind ik het maken van bruchetta's ook altijd leuk met iets erop meestal tomaten mengseltje of tapenade.
    Tomaten kun je lekker vullen met garnaaltjes en een beetje wishkeysaus.
    Ik maak ook vaak hamrolletjes alleen dan met monchou met een uitje erdoor geprakt, besmeren en oprollen en dan snijden in kleine stukjes.
    spiesjes met cherry tomaatjes, kleine mozarellabolletjes en een blaadje basilicum.

15. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Je hebt van die zakjes voor dipsausjes, paar el mayo, beetje water en zo'n zakje.

Tomaten kun je ook halveren en ff uitlepelen, blaadje basilicum en klein bolletje mozarella er in. En dan besprenkelen met een klein beetje olijfolie met peper er door.

16. Ellen291982

Die dipsausjes zijn wel lekker toch?
    Vind nl wel makkelijk dit even allemaal kant en klaar te doen.

17. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Voor verjaardagen maak ik vaak wraps a-la McDonalds.. Van die kleine wrapjes vullen met reepjes ijsbergsla, stukjes gekookte (of nog lekkerder gebakken) kipfilet, honing-mosterd dressing en wat gefrituurde uitjes (uit een bakje).. Oprollen en smullen maar!

Hier is het altijd een groot succes!

18. Ellen291982

Klinkt goed.

Had van een site ook een tortilla gevonden met sla en kipfilet en dan kruidenkaas)

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vul tomaat altijd met hollandse garnalen en een beetje whiskey saus

20. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63

Ja, die sausjes zijn onwijs lekker vind ik. Wij hadden ze altijd bij gourmetten, en ook vaak bij chips enzo. Is van Duyvis. Als je het van te voren maakt kun je het even goed afdekken en gewoon in een koelkast bewaren.

Deel Deze Pagina