Het eeuwige wachten...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bruni, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    En we zijn weer op het wachtbankje aanbeland... Dit keer de eerste ronde met clomid wegens een te korte LF(5 dagen) en extra spannend dus! Bij de follikelmeting vorige week waren er 2 grote follikels te zien en mijn eisprong was afgelopen weekend. Mijn nod zou dus op 12 maart zijn... pfff! wie wacht er met mij mee?

2. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik ook op wachtbankje, maar nog op het bankje voor start clomid... Als ik op 27 april nog niet natuurlijk zwanger ben, is het starten met clomid of andere hormoonbehandeling.

Jij wacht nog veel langer als mij: ik hoop dat je geduld vlug beloond wordt!

3. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 4de dag clomid 50 mg eerste ronde. Donderdag meting. Ik ben benieuwd , vind het wel wat spannend hoor want de verhalen zijn erg verschillend. Heb jij last van de bijwerkingen van clomid en welke dosis heb jij 50mg ?

4. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    675
    43
    28
    Vrouw
    Hier ook aan het wachten. Voor het eerst weleenswaar. Pff, super spannend! Afgelopen zondag ei-sprong gehad, dus we lopen ongeveer gelijk!!

5. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik heb aankomende woensdag mijn NOD dag, hopelijk blijft het weg ;)

Succes iedereen

6. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Ook 50mg, weinig bijwerkingen. Eerste twee dagenn wat hoofdpijn, 3t/m 5e dag wat last van droge ogen. Verder rond de eisprong buikpijn van het groeien van de follikels(4 in mijn geval). Had me er best naar om gemaakt, om die bijwerkingen. Maar is me reuze meegevallen! Heb jij er veel last van? Hopen dat je donderdag een mooie follikel mag zien!

@Everafter extra spannend zo'n eerste ronde! Heel veel succes!

@Chann1992 ohh.. nog maar twee dagen.. duimen draaien! Ik hoop voor je dat je snel een positieve test mag vasthouden!

7. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Wachten duurt altijd lang, maar als het goed is krijgen we er wat heel moois voor terug! Hopelijk is het bij jou ook snel raak!

8. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Valt wel mee de dag na eerste pil wel wat last van me humeur even verder valt het tot nu toe mee. Ik hopelijk krijg ik donderdag wat moois te zien want ik ben dag 4 begonnen mocht van de fertiliteitsarts anders moest ik een cyclus wachten.

Deel Deze Pagina