Wie heeft nog haar geboortevlek?

Discussie in 'De lounge' gestart door KleineLai, 25 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Ik heb ook nog steeds een ooijevaarsbeet in mn nek zitten

2. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Mijn oudste heeft er een tussen zijn wenkbrauwen. Hij is nu bijna zeven en je ziet 'm nog steeds. Een beetje rodig is ie.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Mijn zoon van bijna tien heeft er nog steeds 1 achter zijn oor. Had er drie maar deze zit er nog.

Zelf heb ik al vanaf mijn geboorte een groot blauw plek net boven mijn kont

4. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Mijn dochtertje heeft sinds dr geboorte een koffiemelkvlekje (café au lait heet t eigenlijk maar koffiemelkvlekje vind ik schattiger klinken :roflmao:)op dr bovenbeen.

5. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.913
    113
    't Gezellige Brabant
    Mijn zoontje heeft ook een café au lait vlekje. Ik had er nog nooit van gehoord totdat de verloskundige dat zei.

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    dochtee heeft een ooievaarsbeet tussen haar wenkbrauwen. (nauwelijks zichtbaar)

Een rode vlek (ooievaarsbeet) op haar achterhoofd.
    Inmiddels zitten daar haren op.

En een ooievaarsbeet op haar rug. Die is nog niet weggetrokken.

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Mijn jongste broertje en ik hebben dezelfde licht bruine vlek in onze zij staan.
    Middelste broer heeft hem niet

8. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.226
    1.262
    113
    Ik heb zelf een ooievaarsbeet in m’n nek, net bij m’n haargrens. Bij inspanning en warmte ed wordt ie duidelijker zichtbaar. M’n beide zoontjes zijn ook met een ooievaarsbeet geboren, op dezelfde plek als dat ik em heb, in de nek. Bij de oudste is ie haast niet meer zichtbaar, bij de jongste is ie nog wel goed te zien.

9. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft een ooievaarsbeet. Ik heb zelf een wijnvlek op mijn rug, die overigens veel lichter is geworden met de jaren..

10. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Weer wat geleerd! Mijn zoon heeft op zijn rug ook een café au lait vlek, ik dacht altijd dat het een pigment vlek was!
    Heb er zelf ook 1 in mijn knieholte.

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dit is een familie dingetje volgens mij.

Mijn vader heeft een heel licht pigment vlekje op zn rug, ik net boven Mn navel en onze jongste zoon ook op de rug

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    En nu lees ik jouw post. Na het zien van foto's denk ik inderdaad dat het bij ons ook hierom gaat

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Een café au lait vlek ís toch ook ‘gewoon’ een pigmentvlek? Of zie ik iets over het hoofd?

Hier hebben ze allebei een pigmentvlek. De oudste had ook een ‘mongolenvlek’, maar die is na verloop van tijd verdwenen (zoals daarbij meestal het geval is).

14. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.002
    6.753
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb ook een ovale cafe au lait vlek in mn zij, grappig dat meer dames dat hebben!
    En ik heb een ooievaarsbeet op de zijkant van mn vinger, heel bijzonder.
    Mijn jongste zoon heeft een frambozenvlek op zn buik.

15. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.020
    3.671
    113
    Mijn zoon is geboren met een lichtroze vlek op de zijkant bovenbil. In de vorm van een hart. Echt superlief. M'n vriend en ik hebben beide niet van die vlekken maar m'n zusjes en moeder weer wel.

16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.317
    28.500
    113
    Dat is een mongolenvlek. Mijn zoontje heeft hem op dezelfde plek als jij , haha

17. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik heb ook een ooievaarsbeet in mijn nek, onder de haargrens. Die zie je inderdaad ook alleen als ik een hoge staart in zou doen. Dus eigenlijk nooit :p

Onze middelste is geboren met een soort van pigmentvlek op haar buik. Die zie je heel duidelijk als ze bruiner wordt. Ik ben benieuwd of dat er altijd zal gaan blijven

18. fafa

fafa Niet meer actief

Voor degenen met een café au lait vlek: voelen jullie die ook zitten?

Ik heb namelijk ook vanaf mn geboorte een bruinige vlek, maar daar is de huid ook anders, dunner. Alsof de onderlaag ontbreekt ofzo? Er zit een soort ondiep kuiltje daar. Is dat een café au lait of toch wat anders dan?

19. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Hier 3 met een ooievaars beet op hun voorhoofd, maar bij alle drie vrijwel niet meer zichtbaar. Alleen als ze boos zijn/ zich druk maken. Hun vader heeft dat ook en die vlamt nog steeds op als hij zich druk maakt.

Ik heb een café au lait vlek op mijn hand. Mijn oudste heeft er 1 op haar knie en mijn jongste op zijn arm. De middelste heeft er geen een.

20. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Ik moest even Google van wat ik precies op mijn teen heb. Maar het is een aardbeienvlek.
    Maar zo heb ik ook mijn rechteroog mooie zwarte wimpers en links helemaal blond/wit. En ook aan de linkerkant van mijn haar is deels wit met donker blond.
    Hier heb ik het meeste last van. Mijn haar verf ik dan maar naar een week of 3 is de uitgroei daar al te zien.
    En wimpers verven doe ik ook wel eens maar tevreden nee ze krijgen de onderste wimpers niet mee geverfd.

Deel Deze Pagina