Mijn oudste heeft er een tussen zijn wenkbrauwen. Hij is nu bijna zeven en je ziet 'm nog steeds. Een beetje rodig is ie.
Mijn zoon van bijna tien heeft er nog steeds 1 achter zijn oor. Had er drie maar deze zit er nog. Zelf heb ik al vanaf mijn geboorte een groot blauw plek net boven mijn kont
Mijn dochtertje heeft sinds dr geboorte een koffiemelkvlekje (café au lait heet t eigenlijk maar koffiemelkvlekje vind ik schattiger klinken )op dr bovenbeen.
Mijn zoontje heeft ook een café au lait vlekje. Ik had er nog nooit van gehoord totdat de verloskundige dat zei.
dochtee heeft een ooievaarsbeet tussen haar wenkbrauwen. (nauwelijks zichtbaar) Een rode vlek (ooievaarsbeet) op haar achterhoofd. Inmiddels zitten daar haren op. En een ooievaarsbeet op haar rug. Die is nog niet weggetrokken.
Mijn jongste broertje en ik hebben dezelfde licht bruine vlek in onze zij staan. Middelste broer heeft hem niet
Ik heb zelf een ooievaarsbeet in m’n nek, net bij m’n haargrens. Bij inspanning en warmte ed wordt ie duidelijker zichtbaar. M’n beide zoontjes zijn ook met een ooievaarsbeet geboren, op dezelfde plek als dat ik em heb, in de nek. Bij de oudste is ie haast niet meer zichtbaar, bij de jongste is ie nog wel goed te zien.
Mijn dochtertje heeft een ooievaarsbeet. Ik heb zelf een wijnvlek op mijn rug, die overigens veel lichter is geworden met de jaren..
Weer wat geleerd! Mijn zoon heeft op zijn rug ook een café au lait vlek, ik dacht altijd dat het een pigment vlek was! Heb er zelf ook 1 in mijn knieholte.
Dit is een familie dingetje volgens mij. Mijn vader heeft een heel licht pigment vlekje op zn rug, ik net boven Mn navel en onze jongste zoon ook op de rug
Een café au lait vlek ís toch ook ‘gewoon’ een pigmentvlek? Of zie ik iets over het hoofd? Hier hebben ze allebei een pigmentvlek. De oudste had ook een ‘mongolenvlek’, maar die is na verloop van tijd verdwenen (zoals daarbij meestal het geval is).
Ik heb ook een ovale cafe au lait vlek in mn zij, grappig dat meer dames dat hebben! En ik heb een ooievaarsbeet op de zijkant van mn vinger, heel bijzonder. Mijn jongste zoon heeft een frambozenvlek op zn buik.
Mijn zoon is geboren met een lichtroze vlek op de zijkant bovenbil. In de vorm van een hart. Echt superlief. M'n vriend en ik hebben beide niet van die vlekken maar m'n zusjes en moeder weer wel.
Ik heb ook een ooievaarsbeet in mijn nek, onder de haargrens. Die zie je inderdaad ook alleen als ik een hoge staart in zou doen. Dus eigenlijk nooit Onze middelste is geboren met een soort van pigmentvlek op haar buik. Die zie je heel duidelijk als ze bruiner wordt. Ik ben benieuwd of dat er altijd zal gaan blijven
Voor degenen met een café au lait vlek: voelen jullie die ook zitten? Ik heb namelijk ook vanaf mn geboorte een bruinige vlek, maar daar is de huid ook anders, dunner. Alsof de onderlaag ontbreekt ofzo? Er zit een soort ondiep kuiltje daar. Is dat een café au lait of toch wat anders dan?
Hier 3 met een ooievaars beet op hun voorhoofd, maar bij alle drie vrijwel niet meer zichtbaar. Alleen als ze boos zijn/ zich druk maken. Hun vader heeft dat ook en die vlamt nog steeds op als hij zich druk maakt. Ik heb een café au lait vlek op mijn hand. Mijn oudste heeft er 1 op haar knie en mijn jongste op zijn arm. De middelste heeft er geen een.
Ik moest even Google van wat ik precies op mijn teen heb. Maar het is een aardbeienvlek. Maar zo heb ik ook mijn rechteroog mooie zwarte wimpers en links helemaal blond/wit. En ook aan de linkerkant van mijn haar is deels wit met donker blond. Hier heb ik het meeste last van. Mijn haar verf ik dan maar naar een week of 3 is de uitgroei daar al te zien. En wimpers verven doe ik ook wel eens maar tevreden nee ze krijgen de onderste wimpers niet mee geverfd.