Hoi, Je hoeft je nu echt nog niet druk te maken, hoor! Ontpillen kan tot een jaar duren.. Ik kan het me op zich wel voorstellen, ik maakte me ook wel druk, maar meer omdat ik na ronde 4 al het gevoel had dat er iets niet goed zat. Je wilt het gewoon erg graag en dan is iedere menstruatie een flinke teleurstelling. Zeker als je het gevoel hebt dat er iets niet goed zit, dan is een jaar wachten voordat je door mag naar het ziekenhuis een lange zit.. Maar maak je geen zorgen, het gaat echt wel gebeuren voor jullie!! Veel sterkte!! Groetjes Patricia
Bij de eerste in ronde 11 zwanger geraakt en nu bij de tweede in ronde 5. Ik kan me je gevoel wel heel goed voorstellen hoor, dat je het wachten beu bent. Toen ik deze keer in ronde 4 zat was ik het ook al helemaal zat maar gelukkig hoefde ik niet langer meer te wachten Ik wens je heel veel succes en hopelijk is het bij jou ook snel raak!
Ik zit aan het eind van ronde 5 en heb ook verschrikkelijke kriebels, hoop ook dat het snel raak mag zijn.
Hoi Ik zit nu in ronde 8 en inderdaad het kost veel geduld! komende week mijn nod en nu al een aantal dagen hoofdpijn, duizelig en met vlagen misselijk.. spannend! iemand van jullie ervaring met deze kwalen? groetjes clau83
Eerste kind: ronde 11 (35 jaar) Tweede kind: ronde 1 (bijna 37 jaar) Derde kind: hopelijk ronde 9 (bijna 40 jaar)
Ik heb alleen hoofdpijn, maar dat was al direct na mijn eisprong. Kan ik me toch niet voorstellen dat dat een goed teken is..
Ik snap helemaal wat je bedoelt, ik bofde dat ik bij mijn zoontje snel zwanger was (ronde 2) en ik ben blij dat het niet die keer zo lang duurde. Want ook al heb ik nu een lief ventje rondlopen het feit dat ik nu in ronde 7 ben beland maakt me toch erg onzeker, dus laat staan als het bij de eerste zolang had geduurd. Je bent 36, mijn moeder was 36 toen ze zwange rraakte van mijn broer na 5 maanden ongeveer zei ze, en ik was meteen raak toen ze 40 was, leeftijd hoeft dus niks te zeggen
Hier was het in ronde 5 raak, helaas wel een miskraam. Duurde ongeveer 7 maanden door m'n langere cyclus. Nu zit ik in ronde 4. Ik ken er genoeg in m'n omgeving die niet binnen 5 maanden zwanger zijn, helaas. Maar je mag als je boven de 35 jaar bent, wel sneller naar de huisarts toe, vlgs mij als het na 6 maanden niet gelukt is. Onder de 35 jaar mag je na 1 jaar naar de huisarts (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk) Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie! Succes!
Nou, nog geen 5 rondes bezig maar wel al 7 maanden. Ik zou willen dat ik al 5 rondes had gehad . Maar, ik snap je helemaal hoor! Je verwacht, omdat je alles goed doet, dat het gewoon wel lukt.... Sterkte ermee hoor! Groetjes, Lies
Ik wil je absoluut niet ontmoedigen maar dat alles had ik toevallig afgelopen maand ook..... Helaas zelfs 2 dagen te vroeg ongi...... Maarrrrrr ieder vrouwen lichaam is anders dus misschien heb jij meer geluk
Iedereen bedankt voor de lieve reacties! Ik gun het iedereen dat het snel raak is!!!! Als ik het zo zie mag ik absoluut niet klagen nog..... Ik kan alleen niet wachten. Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest.......
Vrouwenlichaam zit zeker raar in elkaar! Dat heb ik de afgelopen 8 maanden ook wel gemerkt! Op een bepaald moment let je ook overal op he!? En geduld is ook niet mijn sterkste kant
Goedemorgen, Lastig he om je geen zorgen te maken?! ik heb het ook, nu ook in de ronde 8 en dit keer wel veel last van dingen die ik normaal niet heb. Het blijft spannend! Ga je voor je 1ste kindje? groetjes!
Erg hè dat je je zo snel zorgen maakt..... Ws zijn we er gewoon teveel mee bezig.... Ook eerste kindje? Hoe oud ben je? En je moet nooit de moed opgeven
mmm hier 60 rondes.... Dan heb je nog even te gaan meid. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent, maar kom op, probeer het een beetje te relativeren...