Baby vroeg voelen?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamma Cinnie, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie van jullie voelde de baby ook met 14 weken?
    Ik was vandaag bij de verloskundige en tijdens het luisteren naar het hartje, schopte de kleine er al druk oplos. Gelijk kreeg ik de vraag of ik onze prul al voelde? Ik heb vanaf zaterdag het idee, dat ik een kriebel voel. Het is de tweede, dus ik herken het meer als bij de eerste. Het is anders dat het geplop en geborrel van mijn maag en darmen. Wie van jullie was er ook zo vroeg en hoe omschrijf je het gevoel?!

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Als het je 2e is, kan dat heel goed. Ik voel onze uk ook al heel af en toe.

3. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Wat leuk! Ik heb de eerste en voelde het vanaf ruim 15 weken. Bij de eerste kun je het meestal eerder voelen. Ik voelde een soort plopjes, best intens.

4. Grappig, mijn verloskundige zei juist het tegengestelde. Dus dat je de tweede eerder voelt! Ga dat toch eens navragen.
    Prettige zwangerschap verder.

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    de 2de of 3de voel je sneller als de eerste hoor ;)
    ik voelde me 2de ookal tussen de 13 en 14 weken en me eerste pas rond de 19 a 20 weken
    en deze prutsel nog niet,omdat me placenta voor ligt(helaas)soms voel ik wat plopjes

6. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    De eerste voelde ik tijdens 17 weken zwangerschap nu denk ik weer het te mogen voelen, en wat je zegt niet van die borrels van maag en consorten maar wat plopjesachtig.

7. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    bij de 2e voel je het eerder omdat je weet wat je kan voelen enz..
    ik voelde de 1e met 15 weken en de 2e met 13 weken... de 3e pas met 20 weken, ik heb een voorliggende placenta nu.. maar nu na al die tijd is dit toch wel de drukste van de drie haha

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    1ste keer 16 weken, deze keer 15 weken. had in het begin een voorliggende placenta, waardoor het wat moeilijk te voelen was. nu duidelijk te voelen! ;)

9. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Oeps, sorry ik bedoelde idd dat je het bij de volgende kids beter kan voelen. Verkeerd getypt! Ik was zelf erg verbaasd dat ik met 15 weken al wat voelde.

10. sinada

sinada Niet meer actief

Hier ook vanaf 14 weken heel licht.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik voelde alicia bewegen met 13 weken en met 15 weken waren het echt trapjes.

deze voel ik al vaanf 11 weken en ben benieuwt wanneer ik nu de trapjes ga voelen. tot nu toe nog niet. hte is meer zo nu en dan dat er wat langszweeft langs de want en herkende het meteen. net of er iets kriebeld aan de binnenkantvan me buik en weg is het weer. z'n fijn gevoel :). me placenta ligt nu weer achter net als met alicia

Deel Deze Pagina