Wie heeft nog meer de huissleutel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle04, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hmm mijn schoonvader had hem op een moment hadden we geen zin in bezoek dus niet gereageerd op de deurbel en toen stond hij ineens langs ons bed op een niet gepast moment en oma gaf heel leuk op dat moment ons allebij een pakje sigarette die heeft de sleutel ingeleverd nu heeft alleen een vriend van ons het nog want we hebben welleens gehad dat iets uitliep en onze hond liep toen met een muilkorf binnen ivb alles kapot bijten die heeft ie toen verzorgt.
    hij beld altijd aan komt binnen en klopt dan en wacht op antwoord.

2. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    mijn schouders en vader
    2 goede vrienden die achter ons wonen
    en (tegen mijn zin, maar was al zo toen vriendlief dit huis kocht) mn schoonzus en man

Die laatste is volgens mij nog nooit gebruikt, maar die anderen wel. Iedereen belt eerst aan voor ze open doen. Als ze weten dat we er zijn word er gewacht tot we zelf open doen. Als ze iets komen brengen oid laten ze dit van te voren weten, dus het is (naar mijn weten) niet zo dat er mensen binnen zijn als wij er niet zijn of het niet weten. (moet er ook niet achter komen)

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn ouders hebben een sleutel maar das meer een reservesleutel, die zouden ze ook nooit gebruiken.
    En toevallig ga ik vanmiddag nog 2 sleutels laten bijmaken voor mijn oudste twee kids. Hun eerste huissleutel (worden het van die sleutelkinderen :p) Zij gaan nu niet meer naar de BSO nu ze straks in groep 7 en 8 zitten en ik voorlopig toch niet werk (vakantie en dan verlof). Ze kunnen er dan altijd in en hoef ik niet de hele dag thuis te wachten als ze gaan spelen oid. Bovendien moet ik als ik wel werk wel eens eerder de deur uit dan de kids, dan kunnen zij ook afsluiten.

4. mroos

mroos Niet meer actief

Niemand.. Als mijn schoonmoeder oppast zit er wel een huissleutel in de tas voor het geval dat. Soms brengt ze hem thuis voordat wij er zijn dus dan gebruikt ze hem wel.

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ouders en schoonouders. Zij zullen de sleutel ook nooit gebruiken als wij thuis zijn. Mijn vader klust wel eens bij ons thuis als wij zijn werken en gebruikt dan wel de sleutel.
    Een goede vriendin. Zij logeert hier wel eens als ze in de stad is en komt dan vaak pas laat thuis. Wij liggen dan al op bed, dus met de sleutel kan ze er gemakkelijk in.

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    #26 Wijffie75, 1 jul 2011
    Laatst bewerkt: 1 jul 2011
    Mijn ouders
    M'n beste vriendin (nu nog m'n oppas)
    M'n ex-man (vader van dochtertje)

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Naast ons, heeft alleen mijn moeder nog een sleutel. Ze gebruikt hem eigenlijk nooit, ze komt altijd alleen als wij er zijn en dan belt ze ook gewoon aan. Ze heeft hem gewoon voor het geval dat als er iets is, ze altijd naar binnen kan of onverwachts langs komt als we er niet zijn of als we zelf de sleutels vergeten zijn. Dat laatste is laatst nog gebeurd, ik heb vrijwel nooit mijn sleutels bij me als ik met mijn vriend weg ga, en laatst hadden we auto dicht gedaan en kwamen we er later achter dat de sleutels er nog in zaten..

8. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Het valt me eigenlijk nog best mee hoeveel mensen een sleutel bij iemand anders hebben liggen. Ik had dat echt minder verwacht ivm privacy en vertrouwen in andere mensen. Waarom weet ik niet precies, misschien met het beeld dat ik heb van de verhardende maatschappij o.i.d :)

@Cygnet: Ik hoop voor je dat de sleutel vandaag nog wordt ingeleverd :D

9. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    mijn ouders hebben de sleutel en me schoonvader(schoonmoeder niet meer inbeeld) en de oma van mijn vriend! voor de rest niemand eigenlijk!

en ze kunnen gewoon binnenkomen dat vind ik niet erg! al doet me schoonpa en oma van me vriend het niet! mijn ouders bellen aan als ik thuis ben! en als ik er niet ben gebruiken ze de sleutel!

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mijn schoonouders en mijn man zijn oom en tante..
    Maar pas sinds vorige week..

Hoevaak we wel niet (ook snachts) de slotenmaker hebben moeten bellen omdat we de sleutel waren vergeten hihi was een duur grapje en ze wonen allemaal in de buurt dus kunnen we zo reserve sleutel ophalen!

11. marilouise

marilouise Niet meer actief

mijn s ouders hebben de sleutel als ze weten dat we thuis zijn gebruiken ze hem niet, tenzij wij anders aangeven hij zit aan haar sleutelbos heel handig aangezien ik al een keer buitengesloten ben door mijn zoon

mijn souders zorgen ook voor onze hond als we in de file staan ofzo en halen de kleine dan op van het kdv

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Mn schoonouders hebben een sleutel, voor het geval dat... maar als ze op bezoek komen dan bellen ze altijd wel aan.

En ons buurmeisje heeft een sleutel, mochten we onze eens vergeten zijn of kwijt. Wij hebben ook een sleutel van haar voordeur, aangezien zij vaak haar sleutels vergeet:D

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.877
    5.170
    113
    Home
    mijn ouders hebben een sleutel maar die gebruiken ze alleen als wij met vakantie zijn

14. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Alleen mijn schoonouders. Altijd handig voor als je een keer je sleutels binnen laat liggen en de deur achter je dicht trekt. Ze zullen hem nooit zomaar gebruiken. Ze bellen altijd aan en als we niet thuis zijn, bellen ze van te voren of wij het goed vinden dat ze even naar binnen gaan.

Verder alleen diegene die tijdens vakanties op de kat past maar die krijgt hem alleen dan.

15. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    M'n schoonvader en een nicht die in de buurt wonen.
    Schoonvader heeft hem alleen gebruikt toen we op vakantie waren en hij voor de katten zorgde. Ze liggen er meer als reserve mocht ik mezelf weer eens buitensluiten ;)

Ze bellen gewoon aan als ze op bezoek komen hier.

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    teveel! mn schoonouders, mijn vader, mijn moeder en de buurvrouw omdat ik de deur nog welleens achter mn kont dicht kwak zonder te checken of ik mn sleutels bij me heb.

mn moeder haalt de honden regelmatig op of past op ze... naja erg handig.
    Mn schoonouders ook voor straks mocht er wat wezen of vergeten zijn.
    En mn vader alleen waarom dat is gebeurt weet ik niet en wil het eigelijk terug draairen. vind het nu wel genoeg, ik wil gewoon niet dat iedereen zo mn huis binnen walst als ik er niet ben! Nou bellen ze gewoon aan en wachten tot ik open doe maar toch!

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ouders & schoonouders hebben hier beide een sleutel, maar gebruiken hem nooit, tenzij we op vakantie zijn ofzo.. Als we niet thuis zijn komen ze niet binnen, komen sowieso niet ongevraagd langs eigenlijk :D

Buurvrouw krijgt soms een sleutel als ze voor onze kat zorgt, maar die krijgen we dan daarna weer terug..

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Onze bovenburen hebben de huissleutel.
    Dit omdat ik voorheen wel es de neiging had de deur dicht te trekken terwijl me sleutels nog binnenlagen. En met een kind vond ik dat niet zo'n leuke gedachte.. Mijn buurvrouw is afgekeurd en zit dus veel thuis.
    Ook verzorgen hun onze planten en deden onze vogel als wij weg zijn.
    Andersom ook, wij hebben ook hun huissleutel.

We gebruiken hem wel bij elkaar.. Maar nooit onaangekondigt en we bellen ook altijd kort 1 x zodat we weten van elkaar dat wij het zijn zeg maar.

19. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Mijn ouders, schoonouders en mijn beste vriendin hebben de sleutel. Ze gebruiken hem als ze weten dat ik thuis ben, schoonouders gebruiken hem helaas even te vaak, die komen gewoon onverwachts langs. Laatste tijd bellen ze wel van te voren aan, maar tegen de tijd dat je bij de deur bent staan ze wel al binnen. Mijn ouders bellen altijd van te voren.

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mijn ouders en schoonouders, mijn zwager en schoonzus, mijn broertje en de schoonmaakster.

Deel Deze Pagina