Wie heeft nog meer de huissleutel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle04, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

in ons andere huis had de buuf de sleutel. in dit huis niet, we kennen ze natuurlijk ook pas 3 jaar nu. mijn ex heeft een sleutel en mijn beide oudste kinderen hebben eigen sleutels van allebei de huizen. ik neem trouwens wel gewoon pakjes aan voor de buren en andersom.

ouders kunnen wij geen sleutel geven hier. schoonouders wonen te ver en mijn vader kijkt niet naar ons om.

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Mijn ouders, schoonouders, broer, overburen...en allen maken weinig tot geen gebruik van de sleutel.

3. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

onze beide ouders.
    mijn jongste broer (logeert hier vaak)
    en de buren

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Mijn ouders hebben onze huissleutel. Ze maken er overigens zelf geen gebruik van, hij hangt gewoon bij hun in het sleutelkastje voor als ik de mijne ben vergeten. Ze wonen hier om de hoek en ik heb hem al regelmatig bij hen moeten halen omdat ik de deur achter me dicht deed zonder dat ik mijn sleutels bij me had.

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Niemand, aangezien mn schoonvader ongevraagd binnen komt MET sleutel en in mn kasten neust.

Vind het zelf ook geen fijn idee, dus niemand!

6. Skye

Skye Niet meer actief

Bij ons hebben een hoop mensen de sleutel. Vrienden van ons, die naast ons wonen. Altijd makkelijk voor als ik de sleutel een keer vergeten ben. En zij doen ook altijd de post enzo als wij op vakantie zijn. Wij hebben van hun ook de sleutel. Dan heeft mijn moeder er nog 1, mijn broer 1 en mijn zwager 1. Weet niet waarom eigenlijk! En van al die mensen hebben wij ook sleutels!!

7. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Mijn moeder heeft een sleutel die ze alleen gebruikt in noodgevallen.
    Mijn schoonmoeder heeft er 1 alleen weet ik echt niet waarom?!?!
    En onze buren hebben er 1 voor vakantie's en als de deur dicht mocht waaien!

8. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Alleen mijn ouders, maar die word nooit gebruikt.
    Hij is voor noodgevallen.

9. Dana

Dana Niet meer actief

nou in elk geval niet de postbode :D

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    mn schoonouders en mn vader!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier hebben de buren een sleutel. Deze gebruiken ze zelf niet, maar is daar alleen voor als wij ons zelf buiten sluiten.

Verder heeft mijn schoonmoeder een sleutel, dit omdat ze één dag in de week op Levi past en het wel handig is als ze naar binnen kan voor bv schone kleding ofzo

12. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    ouders en schoonouders.

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Niemand en dat vind ik prima zo.

14. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Hier hebben de ouders, schoonouders en zus een sleutel...ze gebruiken de sleutel eigenlijk nooit...alleen als wij er niet zijn en de katten verzorgd moeten worden ofzo...

15. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    eerder was het een vriend van ons die er eentje had, maar die hebben we terug gevraagd en we hebben ook geen contact meer met hem.
    hij belde wel altijd van te voren dat hij eraan kwam en kwam nooit zomaar binnen vallen.

en mijn zusje had een sleutel maar die is ze kwijt geraakt, ook zij kwam nooit zomaar binnen vallen.

16. danip

danip Niet meer actief

Mijn ouders en mijn schoonouders hebben er 1. Mijn moeder heeft hem een keer gebruikt. Het begon nogal te onweren en regenen, en ik had boven alle ramen nog open. Dus heb ik vanaf mijn werk mijn moeder gebeld of ze de ramen dicht wilde doen.

Mijn schoonouders gebruiken hem wel eens als wij een dag weg zijn, om de hond op te halen. En tijdens vakantie's gebruiken ouders/schoonouders de sleutel ook om de planten water te geven en op de konijnen te passen (zitten buiten in een ren)

17. Mayon

Mayon Niet meer actief

Mn ouders.

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Mijn ouders hebben een sleutel en gebruiken die altijd als ze komen. Komen gewoon binnen vallen als ze in de buurt zijn. Vind ik geen probleem, doe ik bij hun ook.

En 1 van mijn zussen heeft een sleutel. Zij woont dichtbij en is dus handig als we onszelf buitensluiten. Zelf gebruikt ze hem nooit! (hoewel ik het geen probleem zou vinden als ze dat wel deed)

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

niemand

20. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    m'n ex en de makelaar...

Deel Deze Pagina