Wie heeft nog meer de plancenta aan de voorkant?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi Dankjewel

ja had ook al wel eerdr kleine plopjes gevoeld week 16 ongeveer, maar verder daarna haast niks.. Dus ben wel blij nu ja!

Liefs

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Mijn placenta zit aan de achterkant. Dit konden ze zien bij de 12 weken echo. Voelde het kindje bij 14 weken zwangerschap al.

3. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook. Baalde er verschrikkelijk van omdat iedereen vroeg of ik al wat voelde of zelfs zei "O, dan voel je je kindje al echt!". Zelfs de VK zei dingen als "ja, maar je moet er ook wel rustig voor gaan zitten" enzo. Dus ik voelde me behoorlijk K*T. Toen bleek dat het aan de placenta lag, was dat wel een opluchting moet ik zeggen. Je gaat het echt wel voelen, ook aan de buitenkant, het duurt alleen wat langer.
    Hoop wel dat de placenta deze keer aan de achterkant ligt ;)

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb het idee dat ik de uk voel sinds vrijdag ongeveer gister bijna niet was zaterdag ook druk geweest en vandaag weer soms een plop/stoot of hoe je het moet omschrijven. sinds vrijdag ook als ik lekker rustig lig dan voel ik de uk draaien net of die gewoon aan het koppeltje duiken is.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Leuk he en zo byzonder ook dat je het nu al kan voelen in je buik! T is nu vaak als ik in bed ga liggen, heb dan ook t idee dat m`n maaginhoud naar boven komt.. : :rolleyes:

Ik heb sinds 3 mnd een linnen witte broek. Nieuw gekocht bij de miss etam. Maar nu zit er al een gaatje in bij t kruis... Nu heb ik em wel vaak aan en ja je krijgt dikkkere billen, dus met die warmte schuurt het ook wel, maar das toch niet normaal dat je broek na 3 mnd al kapot is? t is zo`n fijne..

Nou ja ff kijken of ik em kan maken.. en anders tja.. een nieuwe voor die andere paar maandjes? dacht die gaat wel m`n hele zwangerschap mee...

Groetjess

6. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, met de 20 weken echo lag hij over de baarmoedermond maar gelukkig is het nu verschroven :D

Deel Deze Pagina