Hallo all, Ondanks dat ik volgende week maandag pas mijn nod heb, voel ik sinds gisteren een beetje een opgeblazen gevoel laag in mijn buik... Een beetje het gevoel alsof ik ongi moet worden... Zou ik deze maand dan echt geluk hebben.. of is mijn wens gewoon te groot... spannend!!!
Ik hoop het voor je. Ik had deze maand een week na eisprong ook pijn in buik en erg opgeblazen, maar ben ongesteld geworden.
Vooral dat geduldig is moeilijk he! Ik zie dat jullie ook al een tijdje bezig zijn. Hopelijk is het opgeblazen gevoel bij jou een goed teken!
Dat hoop ik ook ja, Vorige maand een HSG onderzoek gehad en alles goed, dus nu weer druk aan het klussen. Het gevoel wat ik nu in mn buik heb, herken ik niet echt, en ook als ik ongi moet worden voel ik dat eigenlijk pas een paar uur daarvoor en niet eerder. nu echt een wat dof gevoel down there... Zijn jullie ook al lang bezig?
Hopelijk een goed teken! Fijn dat de uitslag van de hsg goed was. Wij gaan nu de 12e maand in en zijn vorige maand naar de gyn geweest. Uitgebreid bloedonderzoek gehad, een inwendige echo en zaadtest en dat is goed. We hebben besloten (advies van de gyn) om tot de zomer zelf te proberen, maar heb er een hard hoofd in.
Ook wij hebben , nu dat alles goed is afgesproken tot juni te oefenen en mocht het dan nog niet raak zijn, weer terug te gaan naar de gyn ! In ieder geval ook heel veel suc6 he !!!
Oh ja, had nog kv testen in huis en vanmorgen kon ik het niet laten , maat de test was nega... was ook wel een beetje vroeg denk ik om te testen...
hee meid, dat testen voor je nod moet je gewoon niet doen. Persoonlijk vind ik het negatief testen voor je nod nog teleurstellender dan daadwerkelijk ongesteld worden. Hopelijk test je over 4 dagen mooi roze!!
Hallo, Ik ben ook maar eens komen kijken op dit forum. Heb namelijk sinds een week nu dat het boven mijn schaamstreek wat dikker aanvoelt...lichte bolling ofzo...geen idee hoor,maar zou het dan toch zo zijn?? Ik moet 10 maart ongesteld worden...spannend,maar ergens denk ik dat ik toch weer teleurgesteld word...durf gewoon niet te denken dat het misschien raak zal zijn.
Hey mensen, Ik kom ook maar weer eens kijken. Over ongeveer 6 weken starten met IUI maar net als elke maand zijn deze dagen altijd weer spannend. Succes iedereen en ik ga maar weer eens een onrustife nacht tegemoed.........