Hoi hoi Ik heb binnenkort een verjaardag van mijn dinnetjes dochtertje die 1 word. En nu hebben we een wenskaartje gekregen waar iets op moet komen te staan (duh.. ) Weet iemand een leuk idee oid?
Wat is dat voor kaartje? Of bedoel je een verjaardagskaart die jij gaat sturen? Ik snap het niet helemaal En wat is een dinnetje?
ow sorry Dinnetje is mijn vriendinnetje En het is een kaartje die bij de uitnodiging zat waar je een wensje op moet zetten voor Kirsten (haar dochter die 1 word) en dan mee neemd naar de verjaardag Ik kan alleen niks bijzonders bedenken
weet je waar mooie gedichtjes op staan op www.gedachten-gedichten.nl hier kijk ik altijd op als ik een gedichtje voor op een kaartje moet hebben. niet alleen voor verjaardagen maar voor alle gelegenheden. echt een mooie site
bedankt voor die tip!! was al een paar dagen op zoek naar leuke gedichtjes op het net! (maar schilderijtjes en wil een 6 regelgedichtje verdelen over 3 doeken die ik onder elkaar ga hangen :flower: ) en dat wensje sla ik ook ff op hihi mooi hoor!