hier ook weer duimen. moet tussen zondag en dinsdag ongi worden. Heb aan't begin van deze week ongi krampen gehad maar geen bloed verlies. borsten beurs bij rennen en zo, minder afscheiding als normaal. uit nieuwschierigheid al een test gedaan maar natuurlijk neg. (deze kan je 4 dagen van te voren gebruiken, zie webwinkel, maar ik kon met 6 dagen al niet meer wachten..dom dom..) Durf nu eigenlijk niet meer te testen... ondanks ik enig hoop koester aan die rare ongi kramp aan't begin van de week. Dat heb ik normaal gesproken nooit. zou wel een geweldig moederdag kadootje zijn... maar 't is vast tijd voor de red devil... a.
Hier is 't vertrouwen beetje kwijt... voel alweer ongikrampen... zonder druk deze keer... dus dt wordt weer een komende ongi.
ik heb vandaag getest en...............................positief ik ben echt helemaal blij, morgen komt mannetje terug uit amerika, dus dan heb ik leuk nieuws voor hem. Hoop dat jullie ook positief testen. Veel liefs marieke
marieke gefeliciteerd en een leuk kado zeg. Ik heb deze maand ook een goed gevoel en manlief zit ook in het buitenland en hoop hem volgende week een super kado te geven.....
Marieke gefeliciteeerd.. toppie.. Ik ga na het weekend pas testen... maar ja mijn ventje is er heilig van overtuigd.. omdat ik een aardig kort lontje heb nu( wat ik normaal gesproken echt nooit heb) ook rare vage klachten.. nooit last van gehad.. maar ja jullie horen het van mij na het weekend.. xxxxxxxxx
Beetje laat misschien, maar ik heb ook het gevoel wel een beetje. Heb namelijk nooit ergens last van en nu wel... Het is de tweede ronde nogmaar, dus ga niet al te veel hopen Succes voor de mensen die de komende dagen gaan testen, en gefeliciteerd voor de mensen waarbij de test positief is!