Pindakaas met suiker op een wit bolletje.. maar dat is niet zo raar toch, hahaha! Brood met kaas en augurk erop. verder kan ik zo niks bedenken
pannekoeken met chocopasta of pindakaas, of hagelslag of gewoon kaas HEERLIJK!!! Je moet toch wat als je geen stroop lust hahaha. Toastje met laagje naturel smeerkaas en dan filet amercain er over heeen HMMMM lekker!!! Toastje met kruidenboter en een plakje brie er op!!! Het water loopt me alweer in de mond pindakaas en hagelslag op brood. JAMMIE!! Mijn moeder heeft als ze boterhamworst op brood eet altijd een lik mayonaise er overheen.
Hoe verzinnen jullie die dingen...?! Op een dag denk je blijkbaar ineens, goh laat ik chocoladepasta op mijn kaas doen...
Pannenkoek met kaas vind ik trouwens niet raar hoor. In een pannenkoekenrestaurant zit op alle niet-kinderpannenkoeken wel kaas denk ik.
Macaroni met mayonaise GODDELIJK. Iedereen kijkt me altijd vies aan, en dan zeg ik probeer eerst voor je een vies gezicht trekt. Inmiddels zijn er meer die dit zo eten Kaas met hagelslag op brood is ook lekker. naturel of paprika chips met joppiesaus
Kom je soms uit Belgie? Da`s een fritburger! Heerlijk! En een plakje ontbijtkoek met pindakaas vind ik ook erg lekker!
boterham met pindakaas & suiker boterham met filet american & kaas (oew dat kan ik dalijk weer eten na al die tijd!) krentenbol met kaas bloemkool met kaassaus en heel veel geraspte kaas die vallen toch nog best wel mee ? ja mn moeder inderdaad boterham met mayonaise bah
Ik ben dol op een boterham met pasta en pindakaas. Helaas mag ik dit niet meer eten ivm de pindaallergie van Kyra (sporen in bv) en mijn zwangerschapsdieet. Maar over een jaar of 2 zal ik me toch genieten van een boterham met mijn favoriete beleg die zo dik belegd is dat hij 10 cm dik is!!!!
oh dat lust ik ook heel graag, pindakaas met nutella, jam!! en aangezien ik nog taart over heb van feestje gisteren ga ik daar zo ook nog maar eens een stukje van eten
appelmoes gemend met mayo en dan friet! gekookte macaronie met alleen wat druppels maggi erdoor. verder niets dacht ik
Oooh heerlijk! Ik ga ook wat dingen proberen uit dit topic Ikzelf doe vaak boterham met pasta en pindakaas in het tosti-ijzer! Verder, Mayo bij de boerenkool, heerlijk! Patat op brood, met kipshoarma, mayo en curry! Banaan op brood met stroop, maar das nie zo raar denk ik. Kaas met Jam op brood. Beschuit met kaas en dan 30 sec in de magnetron Boterhamworst met augurk op brood (alleen nu niet meer, eet geen varkensvlees meer) Brood met Sandwichspread-tomaat-lenteui, kaas en augurk. Ik eet wel Macaroni met ketchup, maar dat is ook geen gekke denk ik. Verder kan ik niets meer bedenken..
vroeger at ik een keer op zondag soep bij mijn vriendinnetje en daar aten ze de bouillion op tot er alleen nog vermicelli en gehaktballetjes en groenten over was en daar deden ze dan mayonaise doorheen ik ben zelf ook wel een mayofreak, maar daar werd ik toch wel heel erg misselijk van