ik vond vroeger trouwens pindakaas met stroop heel lekker pas nog een keer geprobeerd, maar nope nu niet meer
Mijn ouders en broers aten vroeger altijd mayo door de rode bieten heen. Ik vond dat altijd zooo vies.... Ben sowieso niet zo'n mayo-fan. Maar misschien waren zij wel niet zo heel vreemd en zijn er hier meer liefhebbers van mayo door de bieten?
Vroeger at ik wel us gekke dingen ja.. als me moeder altijd gehakt aan het kruiden was, moest ik er dus altijd een hapje van, lekker rauw gehakt..snap nog niet dat ik niet verandert ben in een wurm.. En ik at (dus ook vroeger) altijd rauwe aardappel met suiker.. Da wa's dus vroeguh.. Wat ik tegenwoordig nog wel eet is gebakken aardappel op brood met een lekkere klodder mayo en tomaat op brood met suiker, vinden mensen dus ook raar! mischien niet helemaal idioot, maar pindakaas met chocopasta, saampjes op brood, ook erug lekker.
Dit deed ik dus altijd met me thee, lekker plakje kaas in laten smelten, heerlijk.. zie trouwens zat dingen voorbij komen, die ik wel normaal vind heur..(of ben ik dan zo raar)
Als hier de kaas op is, dan haal ik het plastic van de korst af en bak ik de korst in een koekenpannetje.... dat vind ik echt zo lekker! Mijn man snapt daar dus helemaal niks van.
Ieuw....ik heb net gegeten! Kom wel echt hele gore dingen tegen zeg....brrrr Een heeeele tijd geleden was dit ook op de radio, konden mensen een sms sturen wat zij voor rare eetgewoontes hadden. Nou er was één vrouw...kan er nog misselijk van worden. Die deed augurkenzuur (dus dat azijn) door de melk en dronk het toen op. Aaaah.....gatsie! Zelf: Rode bietjes met Mayo Sperziebonen met satésaus Doperwtjes/worteltjes met mayo Kaas met Jam Kaas op een krentebol Pindakaas met komkommer Niet heel schokkend vind ik, tenminste niet vergeleken met die vrouw van de radio...*word nu misselijk*
Oorspronkelijk geplaatst door Anakin Als hier de kaas op is, dan haal ik het plastic van de korst af en bak ik de korst in een koekenpannetje.... dat vind ik echt zo lekker! Mijn man snapt daar dus helemaal niks van. Dat is toch plastic?
Whahaha nee, ze haalt het plastic van de korst af en de korst bakt ze op Maar ik snap er ook niets van hoor
jullie nemen me allebei in de maling of nie... zie het al voor me dat het niet waar is en iemand het van zp uitprobeert en over ze nek gaat hahaha dat zal wel erg zuur zijn maar een paar vertrouw ik er gewoonweg niet haha
aardappels me ui raspen en dan paprikapoeder zout en peper en ei erdoor mengen en dan bakken als een pannekoek en opeten met heel veel ketchup! jammie!
Andijviestamppot met ketchup! Jammmmie!! En dat zuur van de augurken opdrinken. Ik krijg trek in patat met appelmoesmayo van dit topic!
-Pindakaas met sambal en komkommer op brood -Spaghetti met doperwten, ketchup en chilisaus -Chips samen eten met winegums -De harde korst van kaas (klinkt heel smerig als ik het zo terug lees, maar is errrrug lekker -Fruithapje van de kleine -Nutella zo met de lepel uit de pot..... Ik denk nog even verder....