vla met appelmoes en beschuit erin mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en augurken kan ik ook wel de hele dag eten en nee niet alleen omdat ik zwanger ben.
Gekookte aardappelen met karnemelk.. mmm.. haha Komt vanuit de oorlog ofzo. Van me oma meegekregen.. Het klinkt vies, maar toch lekker af en toe hihi.
Krijg spontaan zin in dit broodje! Dat is was ik standaard bestel als we gaan snacken.. EN de rest wat ik hier lees ... Dat jullie dat weg krijgen die gekke combi's// lees hier ook veel pindakaas met chocopasta??? Lijkt me echt ranzig !
Boterham met choco, dan dichtdoen, lapje kaas erop en micro in! 30s en smullen maar! Boterham met kaas & jam (al dan niet in de microgolfoven) Boterham salami & choco Boterham kaas & choco Boterham choco & hageslag (ultimate chocolate! mmh) Frietjes met softijs (ipv mayo, zo lekker!! begon als grapje onder vrienden, de een zat al aan de ijs, ander nog aan de friet. Stak die met zn friet eentje in de ander zn softijs om te plagen. Bleek gewoon super lekker!) Pannenkoek met choco Pannenkoek met ijs & chocoladesaus (maar is niet zo abnormmaal)
ieuwwwwwwww er komen echt mega ranzige dingen voorbij zeg!!! kaas in thee smelten haha hoe kom je erop
Ook lekker: -boterham met speculaas -boterham met peperkoek Ik heb ook de gewoonte gehad om zo een zakje poeder te kopen waar je dan ranja van maakt,een liter of zo. Ik deed dat poeder in een mok,wat water erbij zodat het een dik papje is en zo opeten. Héérlijk! Jammer dat je er mega dik van word,daarom doe ik het niet meer. Sommige dingen zijn te goor voor woorden! Leverpastei of zoiets uit het bakje eten,brrrrr! Of friet met softijs jeggg.
Ik kom hier echt de meest ranzige/vreemde dingen tegen De korst van de kaas bakken in een pannetje Vla met appelmoes Friet met ijs En dan 1 waarvan ik echt serieus ga kokhalzen als ik er aan denk is toch echt leverpastei uit het blikje eten...Gatverdamme..ieuw!! Het is maar goed dat smaken verschillen
Kun je dat bakken?! En las ik hier nou ergens salami met choco?! Ieuw.... Ik lust graag boterham met kaas en salami en dan even in de microgolf hmmmm Of tosti brie-salami!
Ik heb gekke gewoontes op brood. Tenminste ik vind ze niet zo gek, maar mijn omgeving wel. Pindakaas met sambal Kaas met sambal Ham met sambal Pindakaas en banaan Pindaas en Jam Eigenlijk heb ik altijd wel iets gecombineerd, vooral met sambal of mosterd. Ook de neiging om overal augurkjes en rucola op brood te doen, met beleg. Uiteraard niet op de zoetigheid.