Mijn rare eetgewoonte is dat ik s'ochtends het liefst ontbijt met chocolade... Een hele slechte! Maar s'ochtends smaakt chocolade echt het aller lekkerst!!
ben bij de tweede pagina opgehouden met lezen. Is niet bestemd voor zwangeren bahhhh ren al bijna naar de wc BEDANKT MAAR WEER HE
Nee sorry,ik hou het liever bij gewoon ijs of friet Kaaskorst bakken in pan vind ik echt het aller-allergoorste. Brrr..Zal wel zijn omdat ik geen kaas lust.
Heb al een reactie: Vind je het erg als ik nu bepaald geen honger meer heb? Nou ja klinkt toch allemaal best wel smakelijk vinden jullie niet ?
nou hier komt mijn rare eetgewoonte: boterham met boterhamworst en gebakken uitjes en picalilly. errrrrug lekker, een aanrader!!! verder eet mijn man een pannenkoek met kaas en daarop pindakaas, erg smerig en pannen koek met spek en suiker
Ik heb deze reacties erbij gekregen intussen: -Pannenkoek met rookworst, uitjes+paprika, Mayo en Curry -Pindakaas met hagelslag op brood - Haring op roggebrood -Geprakte banaan met kaneel -Broodje geprakte kroket met ketchup -Macaroni pap -Brood met pindakaas en schijfjes banaan -Aardappelpannenkoeken met Mayo -Groentesoep, het nat oplepelen en de rest opeten met Mayo -Boterham met leverpastei en Mayo -Bruine bonen, aardappels, hachee en piccalily -Pitabroodje in de toaster met kaas en jam -Vegetarische paté met komkommersalade -Krentebrood met plakjes ei -Aardappelen prakken met boter -Boterhamworst met Aromat kruiden (knorr) -Stroopwafel 20sec in de magnetron -Kaas uit de kaassouffle knijpen en het jasje opeten -suikerwafel met kersen en evt kersensaus in de magnetron met slagroom -tortillachips met guacamole en kaas in de magnetron en daarna salsasaus erover -Kale ragoutbakjes -spagettie slierten met gehakt en satesaus
Wit brood met boter en chips ... mmmm Is ook echt Engels volgens mij want iedereen verklaard me voor gek behalve mijn eigen familie ... hahaha En het liefst de Salt en Vinegar van Walkers maar die hebben ze hier nergens, ik heb ze weleens online besteld.... LOL
Ohhh genoeg ; - Bruine bonen met slasaus - Hutspot met mayonaise - Boterham pindakaas met sambal en verse knoflook - Boterham met gesmolten ham en kaas (maar ik vind dat heel gewoon) - Doperwten met ketchup - Yohurt met suiker en hagelslag (aanrader!!) - Boterham met leverworst en mayo! - Kaassoufle met mosterd Voor mij allemaal heel normaal, maar voor mijn omgeving blijkbaar niet Zie hier wel dingen dat ik denk; ieuwwwwwww
- Hutspot met mayo mjammie. - wortelstamp met ketchup. - zuurkookstamp met ketchup. - krentenbol met pindakaas. Salade met komkommer, tomaat, gekookt ei huzarensalade en sardines, met mayo natuurlijk.