hier ook een pakket ontvangen. Zie er alleen beetje tegenop om echt mensen te vragen die kaarten in te vullen enzo. Hoe doen jullie dat ?
Zit warme smeerkaas niet ook gewoon in een kaassoufflé of denk ik dan te algemeen? Oh, enne, mond-op-mond..?
Hier ook een pakketje ontvangen, gister de tuinkruiden warm gemaakt over de bloemkool, maar ik vind bij alle varianten als sausje de kaas te overheersen... Ga binnenkort meer proberen!
Dag allemaal, Ook ik test Slankie smeerkaas via trnd. Dus leuk om kennis met je te maken. Ik heb laatst wraps gegeten met daarop smeerkaas naturel ipv geraspte kaas. Dit viel tegen, een iets pittiger variant was denk ik lekkerder geweest. Ook heb ik al een aantal crackers met slankie naturel en slankie tuinkruiden gegeten. Dat smaakt beter kris8: Hoe je smeerkaas bekend kan maken? Heel simpel, geef wat aan je (schoon) ouders, (schoon)zusje, buren, vriendinnen of leden van de zwem/fiets/voetbalvereniging enz.
Helaas zijn wij niet uitgekozen om te testen. Smeerkaas op brood vinden de kinderen hier erg lekker, maar ik was/ben vooral benieuwd naar hoe het warm smaakt. Het lijkt me namelijk ook erg lekker over shoarmavlees.
hier ook aan het testen. Heb al een aantal doosjes weggegeven en zelf begonnen met smaken die ik nog nooit had gegeten. Komt goed uit, nu ik weer begonnen ben met lijnen....
Hier ook het pakketje ontvangen denk dat ik de mosterd of peper warm ga maken bij een lekker stukje vlees net zoals je soms kruidenboter of andere sausjes erbij eet
hier ook een tester, eet normaal veel smeerkaas alleen dan de vette variant. heerlijk. dat doosje nog leeg eten en dan over op slankie. eerste keer dat ik iets test bij trnd. vind het ook moeilijk hoe ik deze campagne moet doen.
Heb geprobeerd om de slankie te combineren met patat (en sperziebonen) en dat was heel erg lekker. Straks over de broccoli. Iemand anders al lekker gecombineerd met de slankie?
Jaha ik kook wel eens met smeerkaas. Dan maak ik spatzle. Dan maak ik eerst een roux, daar doe ik een kaassausje van maken met aangefruite uitjes, melk of water en smeerkaas. Liefst de oude kaas versie, want die is wat pittiger. Soms een variatie met ham erbij. Ik doe het met spatzle, maar het kan ook met macaroni ofzo. Als ik trouwens op de lijn let, maak ik de roux van vloeibaar light en slankie of eru op yoghurtbasis.