Een vriendin van mij krijgt over n tijdje zwangerschapsverlof. Ik wil een leuk pakketje maken voor voordat de baby er is. Een relax pakketje. Kom alleen niet verder dan tijdschrift, chocola, maskertje... Iemand leuke originele ideeen? Ik hoor t graag!
Schattig kussentje Badzout of douchegelletje (met relaxerend of opfrissend/opwekkend geurtje) Zo'n lekkere natuurspons of badpuff erbij... Misschien een leuke deurhanher met "niet storen! Mama slaapt!"? Pfoe... Er moet toch nog wel wat te bedenken zijn.. Ik hou het even in m'n achterhoofd. Vind zulke dingen zelf ook altijd erg leuk om samen te stellen.
Rustgevende kruidenthee met een mok met leuke tekst misschien ? Oliebrandertje met ontspannend geurtje ? Of een kaarsje oid ?
even bij de tuinen sneupen! kan je leuke dingen krijgen die je in zo'n pakket kan doen, wat een leuk idee van je trouwens
Een leuk boek, tijdschrift, film, warme sokken of pantoffels, lekkere soort koffie of losse thee, aromatherapie, oliebrandertje of geurkaarsjes, leuk pedicuresetje, lekkere scrub, een knutselpakket (een bol wol met haaknaald en sokkenpatroon )
Jaaaa daar hebben ze een heerlijke en ontspannende voetscrub die je moet inmasseren(leuk voor de daddy to be),en dan lekker met de beentjes hoog in de lavendel badolie,kopje thee erbij,kaarsje en een gezichts masker voor de onrustige huid van een zwagere vrouw!