Hey!! Ik heb een 3 tal laarzen met punthakken. En nu gaan daar steeds die hakjes af.... Laat er dan weer van die zwarte stukjes onder zetten, maar ook die gaan steeds weer eraf:x Ik baal er gewoon van, wil me laarzen aan zonder dat die mijn houten vloer beschadigen.... Dus wie heeft er een oplossing???
Ipv plastic hakjes kan je er rubberen onder laten zetten. Schoenmakers zijn er niet blij mee, want ze zijn veel duurzamer. Bovendien dempend qua geluid EN ze gaan veel langer mee!
Je kon ook altijd ijzeren hakjes laten zetten. Die gaan ECHT lang mee. Maar die maken wel weer meer kabaal natuurlijk. Denk dat dat nog steeds wel kan. Heb zelf al jaaaaaren niet meer zulke hakjes ivm mn enkels.
Bedankt!! Ik zal de volgende keer gewoon zeggen dat ik ijzeren of rubberen hakjes wil. De vorige keer keek die man me zo boos aan toen ik vroeg of er ook iets anders te verkrijgen was dan die plastic dingen. Kan me nu wel voorstellen dat ie dus bij zijn eigen dacht dat ie me dat echt niet ging vertellen. Zo kan ie meer vangen...
Bij de schoenmaker waar ik me hakjes laat vervangen doen ze er altijd rubberen hakjes eronder. Dus wel raar dat ze dat niet standaard doen, of je zelfs boos aankijken.
Inderdaad rubberen hakjes! Mijn schoenmaker vraagt altijd welke in wil ivm prijs dus hij stelt het wel zelf voor!