Wie heeft nog nooit de pil geslikt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nadesy, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik was wel eens benieuwd wie nog nooit de pil heeft geslikt,en waarom niet,en nog een vraag,en als je de pil nog nooit hebt geslikt dat het dan ook wat langerde duurde voordat je zwanger bent geraakt of nog bezig bent,en zoja hoelang ben je dan nu bezig? snappen jullie mijn vragen nog een beetje :)

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Hi!

Kan niet je vragen echt beantwoorden, maar ik heb een vriendin die geen pil slikt.
    Zij vindt dat het gewoon niet goed is, al die hormonen. Omdat het je lichaam eigenlijk in de war maakt. Ze faken een menstruatie en er komt geen eisprong..

Maar ja, of ze nou ook sneller zwanger zou zijn? Dat weet ik niet! Volgens mij zijn ze nog niet er mee bezig.. Volgens mij.. Haha!

Misschien kan iemand anders je meer helpen!

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb ooit wel de pil geslikt, maar toen was ik 16. Ben vrij jong overgegaan op een spiraaltje, omdat ik ziekte van crohn heb en de pil daardoor minder betrouwbaar zou zijn.
    Niet helemaal wat je wilde weten, maar t komt in de buurt toch!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja komt zeker in de buurt,
    het gaat mij erook om,ik ben nooit aan de pil geweest en we zijn al een tijdje bezig voor de tweede,en was beniewd of nog meer mensen niet aan de pil zijn geweest,en het ook lang duurd(e) voor ze zwanger raakte,

snapje het nog hihihi

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ja ik snap je.
    Nou, denk dat je mij wel als pilloss kan beschouwen aangezien ik die al jaren niet meer slik. En ben vanmorgen in ronde 9 aangeland. Dus....Niet echt heel erg lang, maar lang genoeg!

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja elke maand is te lang he....

7. luusje

luusje Lid

5 jan 2007
    88
    0
    0
    zoetermeer
    ik slikte wel te pil maar aleen maar omdat ik zon last had van me ongesteld heid

8. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb de pil van mijn 16e tot mijn 26e geslikt. Inmiddels ben ik 32 en ben dus 6 jaar "pilloos". Het "ontpillen" duurde wel 2 jaar. Na 2 jaar had ik pas een normale en regelmatige menstuatie.
    Ben nu in ronde 10 voor de 1e. Het wil dus nog niet echt lukken...

XXAnna

9. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik heb rond mn 16e de pil voor ongeveer 10 maanden geslikt maar ik werd er niet goed van dus ben gestopt. Ik zit nu in ronde 9..

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Is niet lullig bedoeld hoor,maar ben wel blij te horen dat ik niet de enige ben.waarbij het dan zolang duurd,
    ik hoop dat je snel zwanger mag worden

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    een vriendin van mij heeft nooit de pil geslikt was met 1 maand zwanger. een andere vriendin geloof ik met 2 maanden en mijn moeder heeft nooit de pil geslikt en was alle drie de keren binnen 4 a 5 maanden zwanger. Een andere vriendin heeft 6 maanden de pil geslikt en heeft er daarna 2 maanden over gedaan om zwanger te raken. Ik weet zelf nog steeds niet wat ik nou van de pil moet denken. Begin steeds meer van mening te worden dat je er maar beter niet aan moet beginnen... Ikzelf ben 6 jaar aan de pil geweest en ik heb er wel spijt van al die hormonen want mijn lichaam is nu helemaal van slag. Ik denk ook dat ik nooit meer aan de pil ga.

groetjes! denise

12. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    hier even mij nervaring :

10 jaar de pil geslikt en na het stoppen direct, binnen de maand dus , zwanger.

ik denk dat het niets zegt over hoe snel je zwanger wordt ( maar ben het er mee eens dat de pil maar rotzooi is)

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hier één die deze mening ook deelt, ik zou eigenlijk al aan de anti-conceptie moeten maar tot op heden nog niet begonnen hoor :oops: . heb er geen goed gevoel bij, al die hormonen. geef ook bv, mss is daardoor mijn gevoel nog sterker.

meiden succes allemaal met zwanger worden, met/zonder voorheen de pil te hebben gebruikt ;)

gr saskia

14. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi,

Ben van mijn 11e tot vorig jaar aan de pil geweest. Is dus 16 jaar!

Ben al een jaar bezig en niet zwanger! Ik moest aan de pil, omdat ik anders zo'n last van mijn ongi had (koorts, flauwvallen, buikpijn, niet kunnen lopen etc.). Mijn zusje, zelfde verhaal, na 2 jaar zwanger.

IK GA NOOIT MEER AAN DE PIL! OOK AL GA IK HALF DOOD BIJ MIJN ONGI, NOOIT MEER! IK DENK DAT HET BIJ MIJ WEL DEGELIJK INVLOED HEEFT.

Deel Deze Pagina