Duizelig en steken in buik

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jfjs, Mar 19, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female
    Ben ik weer..

Ik heb hele onregelmatige cyclussen en heb geen idee wanneer ik precies eisprong gehad heb..

Maar heb ongeveer een week geleden vruchtbaar slijm gehad 2 dagen..

En de dagen na vermoedelijke eisprong een hele erge hoofdpijn en duizeligeid..

Smorgens mee uit bed en savonds er weer mee in.. heel irritant.

Gaat bij vlagen soms een dag niet en dan ineens is het er weer..

Eergister een hele erge kramp aanval voelde als ongi kramp ook misselijk duurde misschien een kwartiertje..

Sinds gisteren steeds steken in de rechter kant van de buik.

Ook een beetje witte vloed soms.
    Melk achtig.

Wie herkent dit en betekende dit wel iets of juist niet?

2. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female
    Ook weer misselijk bah :$

3. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

Oct 27, 2017
    354
    152
    43
    Female
    Ik had ook wat last van krampen die me aan ongesteld worden deden denken (samen met wat bruinachtig bloedverlies voor 1 dag). Paar dagen later lichte steekjes in mijn buik.
    Weet niet of het er iets mee te maken had, maar was dus wel zwanger.

De misselijkheid, hoofdpijn en duizeligheid kunnen nog niet afkomstig zijn van de zwangerschap denk ik. Mocht het wel daardoor zijn, zou je nu al positief moeten testen want kwaaltjes komen door een verhoogd HCG en het is net dat waarop de testen reageren.

4. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female
    Bedankt voor je berichtje..

Ik wil woensdag een test er tegen aan gooien .. mits de klachten blijven..

Op internet vind ik wel dat door hormoonschommelingen duizelig en hoofdpijn kan veroorzaken.

Vrees dat ik geduld moet hebben haha

5. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

Oct 27, 2017
    354
    152
    43
    Female
    Kan zeker door hormoonschommelingen zijn, maar evengoed hormoonschommelingen door je onregelmatig cyclus of ontpillen of dergelijke.
    Als de hormoonschommelingen door zwangerschap komen, zou het zwangerschapshormoon HCG nu toch al meetbaar moeten zijn.

Veel succes! :thumup:

6. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female
    Ja ben er nu een half jaar af.. moet wachten op mijn 3e ronde die nu een eeuwigheid duurt.. ook al bij de huisarts geweest en die adviseert tot september te wachten..

Dus maar kijken wat er gaat komen..
    Inmiddels ook al 3 kg kwijt.

7. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

Oct 27, 2017
    354
    152
    43
    Female
    Een half jaar van de pil en nog maar 2 lange cyclussen gehad?
    Ik vind september dan nog lang 'afwachten'.

Vriendin van mij had ook onregelmatige cyclussen en bleek geen eisprong te hebben. De 9de maand heeft zij hiervoor medicatie gekregen, eisprong gekregen en gelijk zwanger.
    Weet wel niet precies wat voor medicatie dit is, maar ben zeker dat dit wel ergens terug te vinden is op forum!
    Je kan dit misschien eens overleggen met je huisarts...

8. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female
    Heb het wel aangegeven alles keurig bijgehouden ook voor ik aan de pil zat in mijn tienerjaren zomaar onregelmatig of ineens een half jaar menstruatie had.. vandaar ik toen de pil gebruikte om regelmaat er in te krijgen..

10 jaar gebruikt.
    Ben nu bijna 25.

Ze gaven het de schuld dat ik te zwaar ben en eerst moet afvallen dat de regelmaat misschien wel terug keert zo niet mag ik dan doorverwezen worden..

Dus ben bang dat er weinig op zit dan afwachten....Maar wachten duurt erg lang

9. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

Oct 27, 2017
    354
    152
    43
    Female
    Ik was als tiener ook onregelmatig (maar nooit super lange cyclussen, vond ik toen eigenlijk vervelend!), ben ook een 10-tal jaar geleden aan de pil gegaan om het wat beter te kunnen voorzien en plannen.
    Toen ik stopte met de pil, opnieuw onregelmatig (eerste cyclus slechts 25 dagen, tweede 32, derde was ik al zwanger). Het hoeft dus niet regelmatig te zijn om makkelijk zwanger te worden, maar een eisprong is natuurlijk wel noodzakelijk.
    Feit dat je 10 jaar de pil hebt gebruikt, hoef je je dus ook niet druk in te maken :)

Ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn!

Jfjs likes this.
  10. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female
    Dankjewel dat stelt me wel gerust

11. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female
    Plaatst niet snel foto's..
    En denk dat het ook nog te vroeg zou zijn geweest.. dus over paar dagen maar weer testen..

Ik lijk iets te zien normaal niet eens een tuurstreep.. Maar goed kan me ook goed verbeelden op de foto zie ik hem niet ..

Nog maar even afwachten :$

Attached Files:

12. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female

Attached Files:

13. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

Nov 5, 2012
    964
    552
    93
    Female
    Scheveningen
    Ik zie het niet. En als ik wel wat zou zien dan zou ik mezelf nog niet geloven.
    Want ik heb geen vertrouwens meer in action:oops:

Hoop voor jou natuurlijk dat je een goeie test heb en je over paar dagen een duidelijke streep heb:)

Jfjs likes this.
  14. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

Oct 27, 2017
    354
    152
    43
    Female
    Ik zie het ook niet, maar ben zelf niet zo een tuurder :rolleyes:
    Misschien eens posten in het topic over zwangerschapstesten, daar zijn vrouwen die er beter in zijn als ik :roflmao:

15. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female
    Vandaag weer getest wederom niks.. wel van die vage levens echte dromen maar geen buikpijn meer denk en hoop het weekend mijn ongi te krijgen dan beginnen we weer met een frisse cyclus.

Ik ga dan teunisbloem gebruiken want deze laatste ronde ook mee gestart en toen na een week wekte het de eisprong op mits ik nu dus ongi ga worden dan zou het kloppen met de symptomen :rolleyes:

16. Cjms

Cjms Bekend lid

Dec 11, 2016
    891
    1,286
    93
    Symptomen zeggen helaas niet zoveel... alleen een positieve test zegt alles.
    Ik ken ze hoor. Al die kwaaltjes en je staat ineens op scherp. En steeds weer die omowitte testen (en ik heb er toch een heel aantal tegen de muur aan gegooid want ik snapte er niets van).

Juist de maand dat ik nergens last van had en niets in mijn hoofd haalde, bleek ik hartstikke zwanger.

Jfjs likes this.
  17. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female
    Na 118 cyclus dagen gisteren eindelijk de rode duivels doorgebroken :mad::evil:

Op naar een nieuwe en hopelijk kortere ronde..

:rolleyes: of juist geen ronde en dat het raak is :p

18. Jfjs

Jfjs Actief lid

Nov 27, 2017
    106
    11
    18
    Female
    Ik wil dan eigenlijk teunisbloem olie gaan gebruiken en als ongi voorbij is temperaturen.

Daar ben ik compleet nieuw mee ik weet wel dat het meteen moet als je nog ligt en rond zelfde tijdstip.

Maar wat houd eventuele stijging of daling in en wanneer betekend het iets?

En teunisbloem kan ik nu al mee beginnen tot aan de eisprong toch?

19. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Teunisbloemolie kun je op cd1 mee beginnen. Ik stop wanneer mijn ovulatietest positief is.

Share This Page