Is er iemand die de afgelopen maand een afspraak heeft gepland voor een intake in DD? In september bedroeg de wachttijd 4 maanden, maar wij hebben onze intake toen noodgedwongen gecanceld. Over een paar maanden zijn we echter wél klaar voor een nieuwe intake, vermoed ik, dus ik vroeg me af hoe lang de wachttijd momenteel is. Kan me voorstellen dat er een hoop mensen zijn die in het nieuwe jaar van start gaan, en dat de wachttijd momenteel dus nog wat langer is. Iemand enig idee?
Ik weet niet wat nu de wachttijd is. Het beste kun je gewoon even bellen en gelijk een afspraak maken. Je kan hem altijd weer afzeggen.
Ja maar dat vind ik ook zo raar.. Dan zeggen we voor de 2e keer een afspraak af, worden we dan nog wel serieus genomen?
iemand had in dec gebeld en kon pas eind april terecht.. dus ik denk als je nu belt dat het mei word???
Ik denk dat je over een paar maanden pas terecht kan dus dan zou je er ook klaar voor zn als ik je bericht goed lees. Je kan ook gewoon naar DD bellen en informeren wat hun wachttijd is en wellicht met hun overleggen.?
Het is hier vooral het financiele plaatje wat maakt dat we er nu 'niet klaar voor zijn'. Misschien inderdaad toch maar gewoon vast bellen.. Bedankt voor de reacties!
Laat je het even weten als je meer weet. Ook ik wil over een paar maanden daar naar toe en vraag me dus precies hetzelfde af. Alvast bedankt...!!
Zal ik doen, al denk ik dat ik volgende week pas bel. Wij hebben 10 januari eerst een intake in het MCK, dat wil ik eerst even afwachten..
Ben ook wel benieuwd wat nu de wachttijd is. Al zal ik waarschijnlijk pas weer eind van dit jaar beginnen.
Had beloofd dat ik nog iets zou laten weten als wij toch weer voor DD zouden kiezen; Net gebeld en we kunnen 28 mei terecht. 4,5 maand dus
Heel erg bedankt voor de informatie...!! kan ik voor mezelf ook alvast een beetje plannen wanneer ik ga bellen. Heel veel succes met sparen en wachten...!!
Dan weet ik nu zeker dat wij veel geluk hadden... ik belde een week geleden en toen was er een plekje voor ons op 20 feb omdat er een koppel had afgezegd.. Gr cozz
Dat kan inderdaad ook nog Voor onze eerste intake belden we in september en konden we in januari terecht. Toen we later nog een keer belden konden we begin november al terecht, omdat er ook iemand had afgezegd.