Ligt het aan mij of ben ik de enige die onderhand een beetje moe word van iedere dag weer topics waarin mensen smeken of iemand voor ze wil pendelen ? Er staat een "Belangrijk: Pendelen" topic bovenaan waarin het precies uitgelegd is, is die zo slecht leesbaar of zijn mensen tegenwoordig te lui om daar eerst even te willen kijken ? Dacht dat onderhand wel duidelijk was dat je de pendelaars zelf moet PB''en met je vraag + Je naam en geboorte datum, maar aangezien er iedere dag weer nieuwe topics met smeekbedes worden aangemaakt dacht ik dit topic maar te openen. Want om eerlijk te zijn word ik er een beetje moe van, en vat ik het onderhand op alsof mensen tegenwoordig te lui zijn om eerst even te zoeken (hoef je maar 1 topic voor in te lezen) wat je moet doen wil je gependeld worden en droppen ze maar een topic (lekker makkelijk) met liefst ook nog de vraag of er NU gependeld kan worden. Dat is dus niet de bedoeling... Dus.... Wil jij graag gependeld worden ? Stuur dan een PB met je vraag, je naam en geboorte datum naar degene waarvan je wilt dat die pendelt voor je. Een overzicht van de lijst van pendelaars valt in principe gewoon te vinden in het "Belangrijk: pendelen" topic en anders wel in 1 van de andere 300 topics met de titel: "Ik pendel" "Pendel *naam*, goed of fout ?" of "Wie pendelen er nu nog (overzicht) ?"... Daar staan er inmiddels alleen al 30 van op de eerste pagina van dit subforum, dus moeilijk vinden lijkt het me niet. Scheelt een hoop irritatie, onbehandelde verzoeken en gesloten topics.
haha hoezo herkenbaar. vindt het gewoon niet leuk. en vooral overal plaatsen jaa en krijg geen antwoordt meer enz. de mensen die pendelen hebben ook een prive leven en een gezin en doen het ook uit plezier het moet voor de pendel dames ook leuk blijven!! ja toch?!?
Ik ben het helemaal met je eens TS! Ik word ook een beetje gek van al die aanvragen overal, terwijl er duidelijk staat hoe het werkt! Bah nee zo is het idd niet leuk meer en zeker niet voor de pendelaars! *zucht*
O ja, dan nog iets Ik pendel dus NIET. Weet niet waar sommigen me in de pendel-lijst zien staan, maar heb al meerdere aanvragen binnen gehad (ook vóór dit topic) terwijl ik dus totaal niet pendel hier op ZP ?
ik denk dat het door de form naam komt. Wil je gependeld worden. denk dat de mensen de indruk krijgen dat je dan pendelt
Zou kunnen, maar heb ook al aanvragen binnen gehad vóórdat ik dit topic open. En daarbij staat nergens dat, als je goed leest, IK pendel, en bovendien sta ik ook niet in het pendel topic
Hallo Selena149, Ik ben 1 van die mensen die een topic had geopende met een smeekbede voor pendelen. Niet omdat ik te lui of bijziend ben, maar omdat ik nieuw ben op deze forum of uberhaupt een forum. De titel belangrijk pendelen vat ik niet op als werkwijze pendelen. Als er werkwijze pendelen stond was het meer waarschijnlijk geweest dat ik deze eerst had gelezen en geen voor jou zo irriterende topic had geopend. In ieder geval mijn excuses, ik wil geen zwangere of aankomend zwangere moe maken. Ik had de werkwijze trouwens vrij snel door en heb een PB-tje gestuurd naar een pendelaar. Ook dat moest ik eerst uitvinden.
Heel herkenbaar, krijg ook vaak dubbele berichten omdat ze niet snel genoeg antwoord krijgen... Ze denken er niet bij na hoeveel aanvragen ik wel niet per dag krijg... Heb daar echt niet allemaal de tijd voor. Ik zit alleen achter de pc als mijn kleine ventje slaapt.. Dus meiden die het lezen, heb aub wat geduld. Je antwoord komt echt wel
Inderdaad Gimena, je hebt gelijk... Inmiddels weer 81 aanvragen staan, en de ene na de andere stuurt de aanvraag driedubbel....
Ja precies, zodra ze niet snel genoeg antwoord krijgen sturen ze hem nog een keer. Dat vind ik wel irritant. Maar goed.... Kreeg je het te druk Gimena?
ja een beetje te druk. Mensen die zich aanmelden alleen voor een pendel vindt het leuk om te doen maar zo veel omg zie je door de bomen de bos niet meer.
Ik ben ook al een tijdje gestopt maar krijg ook nog steeds aanvragen binnen..was de vorige keer ook al zo..nog weken!
Omdat iedereen de pendeluitslagen onder in zijn onderschrift zet, en zodra mensen dan gependeld willen worden en zien die namen steeds voorbij komen sturen ze je een pb. Maar kijken niet eerst of je nog wel pendeld! Maar goed, toen ik gestopt was verwijderde ik de berichten gewoon zonder te reageren of ze kijken. Als je dat gaat doen dan heb je er nog een hele dagtaak aan