Een paar pagina's terug plaatste ik onderstaand berichtje En kijk eens naar mijn pendels in mijn handtekening... ze hebben allemaal goed gependeld, want ik ben weer zwanger
Ik heb 1 pendel gehad, in november 2009 en dat kwam uit op mei 2010 zwanger van een jongetje. Toen dacht ik; ppfff zo lang nog? Uiteindelijk iedere maand ongesteld geworden tot...je raad het al: mei 2010. Ik werd niet ongi en ben over 1,5 week uitgerekend van...een jochie! 100% accuraat dus, onvoorstelbaar. Ik geloofde er helemaal niet echt in, ben een nuchtere fries maar toch is me het pendelen altijd bij gebleven. We waren al een tijd bezig om zwanger te worden en in april nam ik me voor dat ik als in mei (dus na de uitkomst van de pendel) niet zwanger zou zijn, ik naar de HA zou gaan voor onderzoeken etc. Gelukkig niet nodig geweest. Kan er nog steeds niet over uit.
ik heb 1 pendel gehad kweet niet meer van wie trouwens. hij klopte uiteindelijk half, de maand was wel goed het jaar ook maar het geslacht niet. ik geloof op zich best wel in dit soort dingen en was dan ook "gerust" toen bleek dat ik nog maar 4 maanden geduld moest hebben. het gaf me veel rust en het klopt ook nog.