Yup hier ook al aan, ben ook zo'n koukleum en manlief ook haha. Die riep een paar dagen geleden al het is hier koud! en hup dat ding aan. Idd gaan dan de stookkosten weer omhoog, maar over 3 weken komen ze onze zonnepanelen leggen dus dan gaan ze weer omlaag .
Topic is samengevoegd met een ander lopend topic over of de verwarming al aan staat. Echter is de poll van het andere topic wel aan dit topic toegevoegd.
Nee hier staat ie niet aan, en zolang het kan blijft dit ook zo, huis is ondanks boven enkel glas, goed geisoleerd. Vind een dikke trui en sokken ook wel fijn, al zit ik nu door de zwangerschap nu zonder sokken beneden (geen bezoek of iets, dus dan maakt dat niet uit) Pas als mn oudste gaat klagen doe ik het wel aan.
nee, gewoon een trui aan of sokken / sloffen, zo koud is het nu ook weer niet (nu hebben wij wel goed geisoleerd huis)
Nee, wil het ook zo lang mogelijk uitstellen. Lekker onder dekentje, is ook warm. Of met een boek in de avond in bed liggen is ook goed. Nu hebben wij ook een goed geisoleerd huis en is het nog steeds 20 graden in huis, dus ook niet megakoud!
Hij staat nog niet aan, maar ik twijfelde wel al even. Vooral op de badkamer is het niet te harden zo koud.... .
Hij stond hier gister ook al aan en nu dus ook. Vond het echt behoorlijk koud! Nu ben ik wel een onwijze koukleum overigens
ik wil hem aan, man niet die wordt erg chagrijnig als ie het te warm heeft, en hij is erg warmbloedig.... haha dus trek nog even een lekker dik vest aan.... is wel goed voor de portemonnee
Ik heb hem al een keer aangehad ja, vorig jaar pas in november! We gebruiken wel alleen de verwarming in de woonkamer, verder nooit ergens.
Hier springt hij automatisch aan als het beneden de zoveel graden is.. en manlief heeft vandaag de vloerverwarming aangezet (werkt ook op thermostaat, maar dan verbruikt in de zomer de pomp in elk geval geen energie).
Hier al aan, geen isolatie, enkel glas en volop wind op de ramen. Brrr... Echt ons huisje is een ramp!
Ja hoor, hier staat ie af en toe aan, ik ben een koukleum en ga echt niet zitten kleumen in mijn eigen huis! Hij staat nu op 21 en is vanochtend een keer aangeslagen en net na het eten. We zijn wel vrij zuinig met energie en krijgen meestal terug van de energierekening of spelen quitte, dus vind het prima zo. Mijn schoonouders hebben het standaard 17 graden in huis, als we daar heen gaan trek ik standaard thermo-ondergoed aan en een vest, haha! Dat gaat me echt veel te ver.
Hier staat ie ook al een week af en toe aan. Even de kou eruit. Ik ga ook echt niet koukleumen binnen. We hadden vandaag een verjaardag waarbij de verwarming nog niet aanstond, ik heb mijn jasje maar aangehouden brrr. Nu net thuis heerlijk warm met de verwarming op 20 gr.
Hier nog niet aan, vind ik ook niet nodig. Niet om de datum of maand, maar ik vind het hier gewoon nog niet koud genoeg binnen. We lopen alledrie nog in shirts, dus eerst maar overstappen naar longsleeves of een vest. Daarna zien we het wel. Ik ga uiteraard niet koukleumen in eigen huis!