Hier ook al aantal keer de 's avonds de houtkachel aangehad. Moet wel zeggen dat het dan eigenlijk wel een beetje te warm wordt, maar gezellig is het wel!
Wij vanavond voor het eerst. Het was 19,5 graden en dat vind ik te koud om lekker bank te hangen. Lekker op 21 graden gezet.
Zwaar tegen mn principes in ja... Het was 15 graden en hij is vanzelf aangesprongen haha. Nu heb ik hem op 19 graden gezet even de ergste kou er uit dan gaat de verwarming ook weer uit.
Hij stond vorige week al aan, beneden is het wel lekker, ff de zon dr op en het is hier 22 graden maar bij dochterlief was het 15 graden brrrrr, kind was om 5 uur al wakker!
Ja vanavond aangezet. Lig al dagen op de bank onder een dikke fleece deken. Heb het zo koud door de zwangerschap! Dus vanavond lekker de kachel aangezet, heerlijk!
Hier nog geen verwarming aan, thermostaat geeft aan dat het 20 graden hierin huis is, dus vind dat nog aangenaam.
Sinds vanavond aan! Eigenlijk alleen voor dochterlief, op haar kamer staat meestal de wind en is het snel erg koud. Dus 's avonds gaat hij nu aan als het nodig is. Overdag allemaal vestjes/truien aan en onder een dekentje!
Ja hoor. De verwarming staat aan. We hebben de thermostaat op automatisch staan. Dus het is hier heerlijk behaagelijk warm.
Wij hebben de thermostaat op de ketel weer aan gezet. Overal staan ze nu op 2 om het iets bij te warmen.
Wij zitten nu dik vier jaar in een nieuwbouw huis, maar de kachel hoeft hier nog niet aan. Overdag halen we ruim de 24 graden, terwijl de thermostaat op 15 staat. Zodra de temperatuur in huis zakt gaat hij ook aan, wil niet verkleumen met twee kindjes
Hier is hij nog niet aan. Het is hier nog 21/20graden thuis. Manlief en zoontje zijn sowieso beiden warmbloedig. En ik die normaal gesproken de koukleum is heeft het ook nog niet koud door de zwangerschap.
Al paar avonden aan gehad! Dacht dat IK vroeg was haha maar was niet warm te krijgen ondanks Huispak dikke sokken sloffen en een dekentje op de bank.. Snachts gaat Ie wel uit en slaap k met t raam open, anders krijg ik geheid koppijn..
ja hoor ik ga niet in de kou zitten als het niet hoeft. Het maakt me ook echt niet uit of hij voor het eerst aangaat in juli , augustus of november. Koud is koud en dan gaat ie dus aan
Wilde hem gister aandoen en je raad het al, hij doet het niet, vandaag de reparateur maar eens bellen:x
Ik vertik het om nu al de verwarming aan te zetten het is september , ik trek gewoon een lekkere dikke trui aan en zet de kaarsjes aan, is nog gezellig ook.. en het is hier ook gelukkig nog niet zo koud, wij hebben het zowieso niet echt snel koud.
Wonen in een oud huis dus het is of heel warm of heel koud en sinds de bevalling voel ik mezelf ook zol ...heb 'm nog niet bewust aan gedaan maar voel dat ie nu is aangeslagen, hebben 'm op minimaal 20 staan.
Ik weiger de verwarming nu al aan te doen. Vind het onnodig en verspilling. Daarnaast als ik daar nu al aan begin heb ik het de hele winter koud als ik buiten kom. Het is hier in huis (woonkamer) zo´n 15-16 graden. Dat is warm zat. De rest van het huis iets koeler, maar heb daar overdag ook nog een deur openstaan en 2 ramen op een kier. Lekker een dekentje, trui en slofjes, kaarsjes. Maakt het ook veel gezelliger warm dan de kachel!