Hier zijn de temperaturen een beetje anders en vooral 's nachts is het behoorlijk koud. We hebben al een paar weken de elektrische verwarming 's nachts aan. Sinds het weekend stoken we weer op hout. En we hebben 3-dubbel glas
Overdag niet, maar savonds zet ik hem even aan om de kou uit het huis te krijgen. Vind het savonds wel erg fris. Lekker met een plaidje op de bank
Wij nog niet, dubbelglas, goed geisoleerd huis en s avonds lekker met een dekentje op de bank of in bed
De verwarming nog niet aangedaan, maar gisteren was ik gewoon te beroerd om op te staan om deze aan te zetten, dus ben ik maar onder de deken blijven liggen... Overigens doet onze thermostaat net alsof het 21,5 graden is, maar zo voelt het echt niet...
Bij ons zit de verwarming er bijna voor de show in We hebben een houtkachel, die het hele huis verwarmt, heerlijk en hierdoor gebruiken we heeeeeeel weinig gas, scheelt op de eindafrekening!!
nope hier nog niet. Ik heb het niet snel koud anders een dekentje maar is nu 21,5 graden binnen. Op heb de poll fout gedaan OEPS!! heb soms ingevuld maar dat moet dus zijn dat de verwarming nog niet heeft aangeslaan.
Nee en dat met enkelglas Is wel meer een principekwestie, in oktober maar weer is verder kijken.. Het is hier trouwen tussen de 18 graden, als er niemand in de kamer is en als we een tijdje in de kamer zitten (met een kaarsje aan af en toe) wordt het al gauw 20 graden.. Gr. Carlien
nee wij nog niet het is hier nog steeds heel de dag 21 graden binnen s avonds 20,5 dus gelukkig nog even niet nodig!
Al een tijdje hier de verwarming aan. Gewoon omdat het kan! Ik ga echt niet zitten kleumen als ik het koud heb...
Dit dus. Ik vind het altijd zo'n onzin dat je van jezelf de verwarming nog niet aan "mag" zetten omdat het eerst een bepaalde maand in het jaar moet zijn o.i.d. Als het koud(er) is in huis gewoon die verwarming aanzetten, lekker warm en behagelijk! Hier speelt het overigens niet, de airco staat nog op volle toeren te blazen.