HELP wie kan mij wat meer vertelllen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama 2011, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

hallo ladies,

ik ben 10 februarie ongi geworden tot 15 januarie.
    nu heb ik de hele tijd al vanaf mijn ongi hele lichte krampjes in mijn onderbuik een soort ongi krampjes maar dan iets lichter. als ik links in mijn onderbuik duw is dat best gevoelig aan de rechter kant niet. mijn temp is ook nog wel aan de hoge kant en is ook niet gedaald tijdens mijn ongi 36.9/37.0.
    heb ook vaak hoofdpijn,branderige ogen, kan wel om alles huilen of boos worden. wat kan dit zijn?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk dat je erop zinspeelt dat je zwanger hoopt te zijn... Alleen een testje kan uitsluitsel geven.

Had je een normale ongi met helder rood bloed? Ik zie dat deze wel gewoon 5 dagen heeft geduurd.

Misschien is het ook wel de aanloop naar je eisprong wat je voelt. Dat zou namelijk ook heel goed kunnen. Temeer omdat je het hebt over pijn aan je linkerkant. Misschien voel je je eitje groeien.

Maar wil je zeker weten dat je toch niet stiekem zwanger bent, dan zou ik gewoon een testje doen. Is die negatief, dan gewoon lekker verder klussen.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou ik wilde eigenlijk hetzelfde gaan zeggen als Be Happy.. Als je zeker wilt weten dat je niet zwanger bent zou ik even een testje doen.

Deel Deze Pagina