Hallo dames, 28 jan heb ik na 11 weken zwschap een curretage moeten ondergaan, omdat ons sterretje ons niet vanzelf wilde verlaten. (gestopt op max 6 weken). de afgelopen dagen heb ik steken in mijn zij gehad en volgens de gyn kon dit de eisprong zijn. Op advies van hem (en beetje angst van mijn kant uit) wacht ik nu dus op mijn menstruatie, zodat we weer door kunnen. Kan niet wachten om weer zwanger te zijn... Wilde het even met jullie delen, wie heeft nog een curretage ondergaan en hoelang duurde het bij jullie voor jullie een cyclus hadden EN hoelang duurde het voor jullie een positieve test in handen hadden? Denk erover om de SMEP-methode toe te passen, iemand ervaring? Groetjes Luckey
Hai Ik heb vorig jaar in aug een curretage ondergaan...was +/- 11 weken maar was al gestopt bij 8 wkn!... Curretage was op 24 aug...duurde 7 weken voor ik weer ongi werd (dit was in okt)...daarna een cyclus van 33 dgn nogmaals ongi in nov dus, en de ronde erna niet meer ongi geworden...na termijnecho..bleek dat vanaf nov t/m dec mn cyclus ook iets van 34 dgn was ofzo... Maar het is niet altijd zo dat je je oude cyclus weer terug krijgt..kan best ff duren voordat ie weer helemaal regelmatig wordt.. Kben wel met behulp van ovu testen aan de slag geweest, juist omdat ik niet zeker was van mn cyclus! succes en sterkte meid!
Luckey: allereerst sterkte met je miskraam! Goed dat je al wel weer vooruit kunt kijken! Ik heb twee jaar geleden een MA gehad en heb bij 13 weken een curettage gehad. Volgende menstruatie kwam pas laat (9 weken geloof ik) Daarna nog 1 x ongesteld geworden en volgende maand gelukkig weer zwanger! Ik hoop van harte dat het voor jullie ook zo snel mag gaan!