Algemene beroerdheid (lol) heb ik rond de 6/7 weken ook echt gehad. Godsamme zeg. Alsof ik grieperig was.
Hier tot week 11 nergens last van gehad buiten sneller moe zijn. En nu... maagzuur, overgeven, en heel erg moe. Dacht ik even de dans te ontspringen haha niet dus 😫
Oh das wel erg jammer.... hopen dat het snel weer ophoud bij je en weer snel kunt genieten zonder kwaaltjes
Inmiddels 5 weken zwanger, maar nog steeds geen kwaaltjes. Ben alleen wat sneller moe. *ik hoop zo dat deze zwangerschap wel goed zit na de 2 miskramen in 2014*
Ik had tot een week of 6.5 ook nergens last van! Nou daar ben ik nu behoorlijk van terug gekomen!! Dus het kan nog komen... En niet dat dat wat zegt mja
Afgezien van wat sneller moe zijn en af en toe wat krampjes door groeiende baarmoeder (daar ga ik vanuit) vooralsnog weinig last van "kwaaltjes". Maargoed ben pas 5+3 dus kan nog komen haha
bij mij vallen de kwaaltjes ook wel mee, ik ben iets vermoeider en heb last van maagzuur. die maagzuur is overigens wel erg vervelend.
Ik ben inmiddels 7 weken. Nog altijd geen symptomen. Om de paar dagen last van borsten en dan weer niks. Soms een enorm dikke buik dat ik wel 4 maanden lijk en soms niks. Sneller vol zitten en wat puistjes gehad. Verder voel ik me prima en ben vroeg wakker en snachts plassen maar voel me net zo goed als normaal. Ga er maar vanuit dat dit goed en normaal is, want de kans is zo klein dat t weer mis gaat (zeker voor een derde keer....)
Ik ben nu 5,5 maand en heb behalve gevoelige borsten in het begin geen kwaaltjes gehad.geen dag misselijk of wat dan ook....
Toch voelt t dan zo gek; ik ben op vakantie en naast wat vroeger slapen ben ik net zo gezellig, ik eet grwoon mee en heb nog geen een keer een enmotionele huilbui gehad ofzo.... Dus soms denk ik; please give me something......
Ik ben er net achtergekomen dat ik zwanger ben en mijn enige kwaaltje is dat ik gevoelige borsten heb, maar dat had ik altijd in de tweede helft van mijn cyclus. Ik kan het dus ook nog niet helemaal geloven. Ergens geven kwaaltjes denk ik wel een veiliger gevoel.
Ik wilde inderdaad ook juist kwaaltjes omdat ik steeds dacht :waarom voel ik mij zo goed?? ben ik nog wel zwanger ???
Hier zijn de kwaaltjes ook af en aan. Dan weer wel dan weer niet. Ben ook pas 4 weken en bij mn dochter kreeg ik het pas vanaf een week of 6. Al maakt het me wel ongerust hoor als ik dan even niets voel. Het enige wat ik wel vaak voel is het groeien van mn baarmoeder en bandenpijn. Wel lichtjes, maar dat voel ik wel. Verser geen eet en drink lust. Misselijk ben ik ook af en aan. Heb nog niet over hoeven geven, maar wel heel de dag een beetje weeig. Zo lastig allemaal en zo onzeker. Ik hang liever 9 mmd boven de pot. (Had ik met mm dochter).
laatste keer liet ik weten dat mijn kwaaltjes wel wat kwamen! Nou gister het verlossende woord te horen gekregen! Het hartje klopt!!
Ik heb dagen dat ik niks merk (behalve 's avonds opgezette buik) en dagen dat ik het voel trekken en steekjes. Soms vergeet ik dingen, soms heb ik even een beroerd gevoel, maar het is niet de hele dag door. O ja en moe!!
Ik ben nu 6 weken zwanger, en helemaal nergens last van! Mijn borsten zijn wel gevoeliger en worden groter, en ik ben veel sneller moe, vooral tegen het einde van de werkdag. Maar als het hier bij mag blijven teken ik daar voor!
Ik ben vandaag 5 weken zwanger. Heel soms een beetje misselijk. Soms pijnlijke borsten. Mijn darmen rommelen wel regelmatig. En in de avond een opgezette buik. Maar als hetno blijft vind ik het helemaal prima!