Hallo dames, Vanmorgen positief getest. Aaah, ik ben zwanger! Kan het nog steeds niet geloven haha. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden en ik heb al dagen last van dat ongesteldheidsgevoel. Vanmorgen nog geen bloed te bekennen dus er maar een testje erop gewaagd en tot mijn verbazing was het een echte knaller. Gelijk clearblue erbij gepakt en deze gaf aan dat ik 2 a 3 weken (4 a 5 weken) zwanger was. Dat verbaasde me nogal want bij mijn zoontje testen ik heel licht positief en gaf clearblue 1 a 2 weken aan (3 a 4 weken) en dat was een dag nadat ik ongesteld had moeten zijn. Op 8 augustus had ik een positieve ovulatie test in mijn handen waardoor ik niet snap dat clearblue nu al 2 a 3 weken aangeeft. Eerste wat door mijn hoofd ging was 'o jee, misschien wel een tweeling (komt voor in de familie). Nu vraag ik me dus echt af of die indicatie klopt. Wat me ook zorgen maakt is dat ik heel de tijd het gevoel heb alsof ik ongesteld moet worden. Als ik ga zitten gaat de pijn weg maar zodra ik dus beweeg voel ik het gelijk weer. Sorry dat ik zo panisch ben haha. Dacht gooi het hier in de groep en probeer het van me af te zetten en gewoon nu lekker gaan genieten van het feit dat ik zwanger ben. Een broertje of zusje voor ons kleine man, geweldig!
Nou het zegt het al, het is een indicatie. Bij de ene zwangerschap maak je meer hcg aan dan bij de ander. Maar op je NOD 2-3 testen past precies bij de duur, niks om je zorgen over te maken, dus ik zou lekker gaan genieten!
Dankjewel voor jullie berichten meiden! Net de verloskundige gesproken en die zei gezien my cyclus de uitslag van de clearblue test toch kan kloppen! Helemaal gerust gesteld na alle berichten. Nu inderdaad genieten.