Ik heb een hele rare vraag, Op mijn telefoon heb ik een app waar ik alles van de baby kan bijhouden. Daar maak ik nu een week gebruik van en is nu verlopen(trial versie) De volledige onbeperkte versie kost 3,52 en voor dit kleine bedrag zou ik heel graag deze app op mijn telefoon willen. Echter kan dit alleen via creditcard betaald worden, laten wij deze nou niet hebben en niemand kennen die nog een creditcard heeft. Dus mijn vraag, is er iemand die zou willen/kunnen helpen? Ik maak gelijk geld over en als het goed is wordt het bedrag telefonisch bevestigd. Ik snap dat het een rare vraag is en je niet zomaar je creditcard gegevens geeft. Maar ik dacht niet geschoten is altijd mis... Als er iemand is die kan/wil helpen....Ik zou je enorm dankbaar zijn
Ik denk inderdaad dat niemand zo maar zijn creditcard gegevens zal verstrekken! Ik zou het in ieder geval dus niet doen .. Is er niemand in de fam die een CC heeft waar je bij terecht kunt? Die kan dat dan eventueel vóór jou doen zonder dat z'n gegevens gelijk in andere handen liggen!
Tja, wat ik wel eens doe als ik iets uit Amerika of Engeland koop: https://www.3vcash.nl/index.html Is van Visa zelf, je kan de kaarten ook gewoon kopen bij de Primera.
Als je een iPhone hebt dan kun je bijv een iTunes kaartje van 10-20-50 euro kopen bij bijv dixons, mediamarkt of online en daar kun je de app dan ook mee betalen. Ik heb ( en wil) geen creditcard, maar doe het dus altijd zo
Ik heb de app binnen via 3v, echt ideaal! Vriendlief is ook enthousiast, we willen geen cc, maar voor sommige aankopen ben je ervan afhankelijk en dan is dit een hele goede oplossing. En ik ben zo blij dat ik mijn app heb! Door de week ben ik alleen en kan nu gemakkelijk alle voedingen/luiers/slaapjes/kolfsessies+opbrengst bijhouden en dat is echt een zorg minder!
Ik wilde ook nooit een CC maar heb er uiteindelijk toch een aangeschaft. Dit omdat alles wat je koopt voor de vakantie ook meteen verzekerd is en in elk land kun je met mastercard betalen en met pinpas niet altijd (plus dat het vaak duurder is zelfs) Ik heb dan ook een CC met het minimale bedrag (500 geloof ik) en alles wat ik eventueel zou opnemen word direct de 1e van de aankomende maand van mn rekening afgeschreven, dus niet in termijnen maar het volledige bedrag. Zo vind ik het toch wel heel handig. Ik gebruik het namelijk ook voor de aankoop van liedjes via itunes of Apps idd..!!
wij gebruiken alleen een CC als we op vakantie zijn.... dan i het wel ideaal... maar verder pinnen we of betalen we contant... niks op de pof...
Wij willen er ook geen, liever geen geld uitgeven wat je nog niet hebt. Dit is in al die jaren de eerste keer dat we m nodig zouden zijn, dus vind het onnodig om daar apart een cc voor te hebben. Nogmaals bedankt!
De app heet baby ESP. Ik wil niet meer zonder... Zeer uitgebreid en het geld zeker waard. Zou eerst de trial versie doen, kun je het een week gratis proberen.
Huh? Ik krijg hem niet gevonden...? Als het trouwens toch via iemand anders zijn cc zou 'moeten', kan dat ook door dat die ander hem 'kado' doet via de app store. Hoe het precies werkt weet ik ook nog niet maar dan kan het iig wel zonder cc-gegevens van/aan iemand anders te moeten krijgen/geven Als je onderaan kijkt, onder de schermvoorbeelden en beoordelingen, staat "schenk deze app"
Ik heb 'm gevonden. Grappig, nu nog uitzoeken hoe het werkt. Alhoewel ik hem niet zal gebruiken, denk ik.. Maar dat komt misschien omdat ik nog niet weet hoe het werkt