Hoi dames, even een vraagje over de luiertas van bugaboo. Er was tijdje geleden een actie bij de babydump van dat je een luiertas er gratis bij kreeg bij je wagen. wij hebben een bugaboo besteld, dus kregen wij ook een gratis bugaboo luiertas. Die is in middels al een tijdje hier in huis. Maar vriendlief en ik probeerden die klemmen (waar je zegmaar die flap mee vast maakt) open en dicht te doen..... Wow....dat gaat toch haast met geen mogelijkheid???!! ik kreeg het zelf gwoon echt Niet voor elkaar. en vriendlief ook echt met Moeite! net alsof je die klemmen neit ver genoeg in kon knijpen ofso? wie van jullie heeft dit ook?? of wie heeft er tips voor zodat het toch wel een handige luiertas is...?? Groetjes en alvast bedankt!
Ik had ook de bugaboo luiertas en precies hetzelfde probleem. Ik kreeg het ook met heel veel moeite open. Wat ik deed is 1 kant openlaten.. Ideaal is het niet maar ik wou geen andere van een ander merk Mischien dat je naar de winkel kan gaan en kijken wat ze voor je kunnen doen?
Hallo, Ik heb ook de luiertas van bugaboo gekregen van de babydump, maar helemaal geen tasklep erbij gehad. Hebben jullie deze wel erbij gekregen? Vind het een beetje vreemd dat we er maar een halve tas bij hebben gehad..
Wij hebben hier hetzelfe probleem. Ook wij krijgen die klemmen bijna niet open! Vaak laten wij ook 1 kant open. Voor de rest vind ik het ook geen praktische tas. Voor mij is die te klein of ik neem te veel mee . Maar goed, ik vind het geen toppertje!
Heb zelf zo'n tas gekocht via marktplaats deze was nog wel nieuw. Maar bij ons gaan de klemmen wel heel erg makkelijk open. Wij hebben de zand kleur weet niet of dat nog uit maakt.
Hee dames @ fon ik zou echt even contact op nemen met de babydump, want het lijkt me alsof ze wat vergeten zijn bij jou tas! niet echt handig nee! maar goed, jullie snappen dus wat ik bedoel.. niet echt ideaal nee.. ik d8 ook al de helft open laten maarja, toch niet zo heel praktisch dus. achja ik heb hem toch gratis gekregen nu dan via de babydump, dus als ik hem echt Te irritant vind kan ik altijd nog een andere soort halen. @ukkiebaby goh.. gek dat jou klemmen wel makkelijk open gaan, wel handig natuurlijk maar die van mij is wel zwart ja, ik weet niet of dat wat uitmaakt...:S nou in iedergeval bedankt, ben dus niet de enigste Groetjesss