Wie heeft ook de mutsy slider?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cherrylein, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ben helemaal weg van deze wagen en we hebben hem vandaag besteld :)

Hoe is jullie ervaring?

2. zoe2008

zoe2008 Actief lid

11 mrt 2008
    152
    0
    0
    Heb deze kindewagen sinds enkele weken in huis.. Ben er nog steeds helemaal fan van! Hij rijdt lekker!

Wat goed is om te checken is de grote van het onderstel als je hem inklapt e.d. Past ie dan in je auto?

Wij vinden onderstel van redelijk formaat en vrij zwaar.. hebben getwijfeld tussen deze en Bugaboo..
    Bugaboo is heel licht en heel wendbaar (beter dan de Mutsy), maar ook weer een categorie duurder..

Omdat de mutsy wel heel mooi en makkelijk in te klappen is en te wisselen (van kinderwagenbak naar buggy) hebben we toch voor de Mutsy gekozen (Cyan blue)..

3. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Hij staat nog steeds in de kamer, helemaal zelf in elkaar gezet en ben er erg blij mee.
    Pas is er wel al een topic geopend met dezelfde vraag/onderwerp.

Het matrasje vind ik erg hard, lijkt wel een soort traagschuim als je erin knijpt...
    Ik leg nog iets zachts erop denk ik.
    En het dekje/lakentje stelt weinig voor helaas.
    Verder prima wagen tot nog toe hoor! Al rijd ik alleen nog rondjes in de kamer. :)

4. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Zoe, ik heb idd ook getwijfeld tussen deze en de bugaboo. Maar vond de bugaboo te duur, en deze was een goede vervanger! Ik heb ook de blauwe :D. Nou ja, we krijgen de blauwe. 12 weken levertijd...

Dot, goed dat je dat zegt van het matrasje. Daar moet dus nog wat voor geregeld worden.
    Ik heb er overigens geen ander topic nog over gezien :)

5. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik had hem zelf geopend :D
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

Misschien hoort het matrasje zo, maar het is persoonlijk. ;)

Deel Deze Pagina