Oh, wat een irritant ding! Hij schiet steeds los; die stalen pen blijft niet rechtop staan en gaat dan zwenken. Tel daarbij op het gewicht van het kinderzitje en het kind zelf en je fietst gewoon al zwabberend. Hij is bedoeld voor byggy's tot 7 kilo, de mijne is 6,7. Wie heeft dezelfde ervaring en vindt het ook een onding?
Ik heb er 1. Vind het geen onding. Ik kan de buggy (McLaren) er zo inhangen. Oke, het zwabbert wel een beetje. Als er achterop ook een kindje zit lijkt het wel iets minder te zwabberen. Heb je die zwarte band goed strak aangetrokken? Dus na het dichtklikken nog even extra aantrekken. Misschien scheelt dat.
Ik heb hem ook. De Koelstra Simba hang ik er makkelijk in en echt zwabberen doet het niet hoor. Zit de drager uberhaupt goed vast op je fiets? Je moet de pen eerst goed omhoog doen zodat de haak naar buiten blijft staan, dan je buggy erin hangen (door het gewicht komt de pen weer naar beneden, maar de haak kan niet meer omklappen door je buggy) en dan goed de zwarte band straktrekken.
De haak klapt dus wel terug, dat is het probleem, want de buggy gat dan opzij hellen en dan gaat die zwarte band los en zwabbert de hele handel.