wie heeft ook deze tik???

Discussion in 'De lounge' started by tulip, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    daantje klopt die dasty is super spul !
    mijn vriend doet de motor vand e auto ermee poetsen glimt tie mooi zegt tie haha, en de bbq, en gasfornuis of frietenpan aan de buitenkant. ijzere filters van de afzuigkap .
    soms zijn er jarycans van 5 liter bij de wibra te halen !!!

2. shanai

shanai Bekend lid

Feb 8, 2008
    816
    0
    0
    limburg

Waar koop je die carolin vloerreiniger? Ben al een tijdje op zoek naar een vloerreiniger met marseille zeep erin ivm mijn beroep

3. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Shanai; hier in België kun je 'm bij elke redelijke supermarkt krijgen, ik weet niet hoe dat in Nederland zit...
    Ik zie ze wel geregeld op Kapaza en Marktplaats voorbijkomen! (helaas meestal met lijnolie-deze is wel goed voor bijv. natuurstenen vloeren voorbeeld -> Marktplaats.nl > CAROLIN vloerreiniger met lijnolie (3 x 5 liter) - Huis en Inrichting - Schoonmaakartikelen)

Je hebt van Ajax ook een reiniger met marseille, zie -> Drogisterij.net: Ajax Allesreiniger Marseille (750ml)

Zit je ook in de schoonmaak?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dettol koop ik trouwens altijd op de markt, 1L voor 5 euro, alleen heet het daar Septoll.

5. tulip

tulip Niet meer actief

fijn dames dat ik hier niet alleen in ben.:D

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Blue wonder voor de badkamer + bleek
    bleek + HG voor roestvrijstaal + poetsdoekjes van de lidl voor keuken
    bleek voor toilet+poetsdoekjes lidl

Allesreiniger sopje voor afstoffen huis, en heb van die geurkorrels voor in de stofzuiger, dat is echt heeeeeeeeeeeerlijk

7. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Lol! :D

Hier ook wel zo'n tic hoor. Ik probeer graag van alles uit, maar heb altijd wel Andy allesreiniger (de roze - heerlijk bloemerig :p), vloeibare groene zeep (zo goed voor tegeltjes / keuken en je krijgt er niet van die schrale handen van), HG vetoplosser en HG voor de badkamer, Glorix en Glassex.
    Ik heb laatst wat dingen bij de Big Bazaar gekocht, echt een supermiddel voor de voegen en tegels in de badkamer (!), weet zo even de naam niet meer en ook een spuitflacon met vetoplosser voor de keuken die ook helemaal geweldig is.

Al met al wekt dat de indruk van een superschoon blinkend huis, maar helaas is dat met een hond, 2 katten, 1 stiefzoon, 1 man en mezelf niet uitgezonderd wel eens anders...haha!!

Ik ben trouwens ook helemaal van de wasmiddelen, Omo vind ik zooooo heerlijk ruiken altijd!! En teakolie ook... om onze oud-grenen tafel mee in te wrijven, heerlijke geur!!

8. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    hier misschien nog wel erger omdat we beiden uit de horeca komen, gaan we nog regelmatig naar de groothandel.
    ik heb trouwens alles dubbel wat er in het gootsteen kastje staat staat ook in de schuur:)

9. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    nee helaas niet! Heb een hekel aan schoonmaken:s

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik heb vandaag de groene blue wonder en andy vloeren gekocht. vandaag gepoetst met groene blue wonder. het is schoon, maar ik merk nog geen verschil. misschien is er een paar keer nodig voor de vette allesreinigerfilm van de vloer weg is.

Share This Page