Hoi Allemaal Ik ben op dit moment ontzettend onzeker. Ik heb vreselijke rug/bil pijn. Ze hebben gezegd dat het spit is. Ik heb het nu al bijna 2 weken hevig, dat ik gewoon niet normaal kan opstaan, lopen, liggen, alles draait om die rugpijn. (vraag me ook af of dit wel goed is voor ons kindje) Magoed onze kleine meid was echt een druktemaker, maar sinds deze pijn voel ik haar echt 60% minder en ook minder duidelijk! Zou dat komen door de pijn, dat ik me daar meer concentreer? Ik span mijn buik ook een stuk vaker door de pijn, zal dit schadelijk zijn? Ik overweeg om straks even te bellen naar de VK, maar ik voel me dan zo'n zeur. Hoe zit het met de meiden die BI hebben? Hebben jullie je kindje ook gelijk minder gevoeld? Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik voel mij zo onzeker en naar. Groetjes en vast bedankt.
Ik heb ook dagen dat ik m'n kindje minder voel hoor, maar als je je echt niet zeker voelt, neem dan contact op met je vk. Al is het maar voor de geruststelling. Ik heb ook rugpijn, maar niet zo erg als jij die beschrijft, wat bi betreft, heb ik ook geen ervaring mee. Hopelijk voel je je meisje snel weer duidelijker en meer.
Ik snap je onzekerheid, heb zelf BI. Door de pijn heb ik de beeb (voor en rond die tijd) ook minder kunnen voelen, je bent dan idd met iets anders bezig. Voor de beeb is het niet erg, die zit veilig waar die zit! Door het aanspannen van je buik, voel je de kleine minder. Dat is niet erg alleen ongemakkelijk voor jou. Voel je de kleine nog elke dag dan is het helemaal goed. Vanaf 28 weken zou je de kleine elke dag moeten voelen, vandaar. (Behalve als de placenta ervoor zit) Verder is het echt alleen heel naar voor jou, en ik zou zeker naar de fysio gaan! Suc6! Groetjes, Mirelle.
ik voel me kleintje heel goed maar ik merk ook dat als ik erge last heb van me rug of banden dat ik mijn meisje minder goed voel. de pijn overheerst dan zo en ik denk dat het echt daar aan ligt. zolang je je meisje elke dag voelt is het goed, ook is het zo dat de babys op den duur een vast ritme krijgen in de buik dus op vaste tijden slapen en trappelen misschien is dit nu wel aan de gang waardoor ze misschien wel net druk is wanneer jij ook druk bent.
hoi wat naar dat je je zo onzeker voelt! ik heb geen bi gehad, maar wel heel veel pijn zoals jij beschrijft. bij mij zat alles te vast. maar ik voelde de beide jongens heel goed. als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de vk bellen hoor. enkel zij kan je gerust stellen en ook voor je onzekerheden zijn ze er hoor. en je bent geen zeur ofzo hoor, want je wil enkel het beste voor je kindje.